0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

قیمت ورق سیاه روز
قیمت ورق سیاه به دلیل تقاضای بالایی که دارد تأثیر مستقیمی بر بازار فولاد می‌گذارد. این تاثیرگذاری به این دلیل است که:

ورق سیاه به دلیل تولید از طریق فرآیند نورد گرم، قیمت پایین‌تری نسبت به انواع مشابه خود دارد. همین موضوع باعث می‌شود ورق سیاه برای تولید دستگاه‌هایی با ابعاد بالا انتخاب مناسبی باشد و تقاضا بالایی در بازار فولاد داشته باشد و قیمت این ورق از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

کارخانه‌های فولاد مبارکه، فولاد اکسین، ورق کاویان، نورد لوله اهواز، گیلان، قطعات و روس مهمترین تولید کنندگان این محصول به حساب می‌آیند و قیمت ورق سیاه تولیدی توسط این کارخانه‌ها را در جدول قیمت ورق سیاه مشاهده می‌کنید.

ورق سیاه به صورت رول و یا شیت‌های برش خورده تولید می‌شود و در اندازه‌های 6*1.5، 6*2، 12*2، 2*1 و 2.5*1.25 در بازار موجود است. این ورق‌ها با ضخامتی بین 1.8 تا 100 میلیمتر عرضه می‌شود که پر استفاده‌ترین  آنها را شاید بتوان ورق سیاه 2 میل دانست.

قیمت ورق سیاه امروز
ورق سیاه قیمت های مختلفی دارد که بر اساس سایز و ضخامت آن ها و نوع کارخانه سازنده مشخص می شود. نوسانات ارزی و تحولاتی که در منطقه وجود دارد و همچنین تغییر قیمت جهانی آهن آلات، موجب تغییر قیمت ورق سیاه می شود. شما می توانید با مراجعه به فروشگاه بازرگانی پولاد ، نمودار قیمت ورق سیاه را در 15 روز گذشته مشاهده کنید.

به دلیل اینکه ورق سیاه از طریق فرآیند نورد گرم تولید می شود، نسبت به انواع مشابه خود، قیمت پایین‌ تری دارد. بنابراین ورق سیاه انتخاب مناسبی برای تولید دستگاه ‌هایی با ابعاد بالا است. به دلیل بالا بودن تقاضا برای ورق سیاه فولادی، قیمت این ورق از اهمیت بالایی دارد.

کارخانه‌های فولاد مبارکه، فولاد اکسین خوزستان، فولاد کاویان، لوله و پروفیل نیکان پروفیل، مجتمع فولاد گیلان، مجتمع فولادی سبا و چندین کارخانه دیگر که در جدول زیر اسامی آن ها ذکر شده است، مهمترین تولید کنندگان این محصول به حساب می ‌آیند. برای دریافت قیمت ورق سیاه صادراتی در این کارخانه ها می توانید با شماره های درج شده در سایت بازرگانی پولاد تماس بگیرید. همچنین می توانید برای خرید و فروش ورق سیاه از راهنمایی کارشناسان متخصص ما در بخش فروش کمک بگیرید.

از ورق سیاه فولادی در مصالح ساختمانی مانند ساخت آبگرمکن، صنایع فلزی سنگین، صنعت خودرو مانند ساخت قطعات خودرو، تولید تجهیزات کشاورزی، ساخت رینگ چرخ، صنعت کشتی سازی، تانکر سازی و موارد بسیاری دیگر استفاده می شود. بازه ضخامت ورق های سیاه موجود در بازار برای هر کارخانه سازنده متفاوت است اما عرض همه این ورق ها بر اساس استاندارد ثابت بوده و 1000 یا 1250 میلی متر می باشد.

لیست قیمت ورق سیاه و شرکت های تولید کننده
قیمت ورق سیاه در بورس آهن آلات و لیست قیمت فروش ورق سیاه در اصفهان و سایر شهرها، جهت خرید ورق سیاه با کارشناسان تماس حاصل کنید و خرید آسان و مطمئن را تجربه کنید.  شرکت های تولید کننده ورق سیاه عبارتند از: کار خانه فولاد مبارکه، کار خانه فولاد اکسین خوزستان، کارخانه فولاد کاویان، کارخانه نورد و تولید قطعات فولادی، MMK روسیه، کارخانه فولاد پروفیل مشهد، گروه صنایع فولادصبح پارسیان، کارخانه لوله و پروفیل مبتکران صبا، کارخانه پروفیل موکریان، مجتمع نورد فولاد کسری، مجتمع فولاد سبا، مجتمع فولاد گیلان، شرکت صنعتی نیکان پروفیل، کارخانه پروفیل فولادی اصفهان، نورد و لوله اهواز، لوله و پروفیل آریا افق پاسارگاد، شرکت لوله و پروفیل امید البرز. شما می توانید لیست قیمت ورق سیاه مرتبط با هر شرکت را در این صفحه مشاهده کنید.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (0 امتیاز)
برای فهمیدن قیمت ورق سیاه و قیمت فولاد CK45 می‌توانید به سه سایت آهن پخش، آرسینکو و فولاد امین مراجعه نمایید.

https://rsin.co.ir/ck45/

https://fouladamin.ir/

https://www.ahanpakhsh.com/sheet/black-sheet

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 176 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 106 بازدید
0 امتیاز
9 پاسخ 685 بازدید
+2 امتیاز
0 پاسخ 338 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
7 پاسخ 288 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 835 بازدید
سوال شده 5 سال قبل در علم و دانش توسط شاکر (690 امتیاز)
...