0 امتیاز
قبل در تفریح و سرگرمی توسط (15 امتیاز)

بهترین اسباب بازی های ماشین برای بچه ها در تمام سنین
Edutainment با این اسباب بازی های ماشین برنده مسابقه است.


توسط کاتلین ویلکوکس
15 دسامبر 2021
بهترین اسباب بازی های ماشین و کامیون برای کارکنان کودکان
تجارت اسباب‌بازی با همه‌گیری متحول شد. والدین و کودکان به طور فزاینده ای به دنبال راه هایی برای ایمن ماندن و سرگرمی در خانه، بدون اتکای بیش از حد به صفحه نمایش بودند. بر اساس گزارش‌ها، اسباب‌بازی‌های قدیمی (با ارتقای مدرن) با افزایش 16 درصدی فروش اسباب‌بازی‌هایی مانند اتومبیل، محبوبیت زیادی پیدا کردند.

اسباب بازی های ماشین گزینه های آسانی برای بازی در داخل یا خارج از خانه، در رستوران یا خانه مادربزرگ ها هستند. بعلاوه، اگر شما هم بتوانید با آن‌ها بدوید، به دریافت انرژی نیز کمک می‌کنند. اگر به دنبال وسیله نقلیه مناسب برای یک کودک شیفته ماشین هستید، در اینجا 30 مورد از بهترین اسباب بازی های ماشین را معرفی می کنیم که هدایای عالی را نیز از ابتدایی تا بسیار پیچیده می کنند.

برای هدایای بیشتر برای بچه ها، راهنمای ما در مورد هدایای پسرانه و اسباب بازی های روباتی را بررسی کنید.

1
بهترین مجموعه ساخت و ساز
ست ساختمانی جنلی

جنلی
هم اکنون 13% تخفیف
26 دلار در آمازون
بهترین برای کودکان نوپا

این مجموعه ساختمانی از پلاستیک و آلیاژ ABS مرغوب ساخته شده و برای دست های کوچک طراحی شده است. بچه‌ها طیف وسیعی از وسایل نقلیه ساختمانی را در اینجا دوست خواهند داشت، و می‌توانند در تشخیص شکل، مهارت‌های حرکتی ظریف، هماهنگی دست و چشم و برنامه‌ریزی در حین حفاری، فشار دادن و کشیدن در شن و خاک کار کنند.

2
بهترین ساخت خود را
به Gizmos Take Apart Car فکر کنید

به GIZMOS فکر کنید
17 دلار در آمازون
بهترین برای کودکان 3 تا 5 ساله

ماشین‌های مسابقه‌ای سرگرم‌کننده است، اما وقتی بچه‌ها بتوانند خودشان مسابقه‌دهنده‌ها را بسازند و از بین ببرند، سرمایه‌گذاری بیشتری در این بازی خواهند داشت. این کیت ماشین شامل 30 قطعه، مته، پیچ، باتری های لازم برای کارکرد و دستورالعمل های واضح می باشد. همچنین به بچه ها کمک می کند تا درک اولیه ای از مکانیک و ریاضیات را به دست آورند و در عین حال بسیار هیجان انگیز هستند.

3
بهترین نسخه جدید
جعبه کبریت 4 سطح گاراژ

قوطی کبریت
40 دلار در آمازون
بهترین برای سنین 3 سال به بالا

این گاراژ جعبه کبریت زیبا یک سرزمین عجایب یک مرحله ای با چهار سطح فعالیت است، از جمله یک رمپ مارپیچ و آسانسور کار، یک ماشین شستشو، ایستگاه خدمات و یک کامیون یدک کش جعبه کبریت. این یک محصول جدید است و در تاریخ 1 نوامبر در دسترس خواهد بود، بنابراین می توانید هم اکنون پیش خرید کنید.

4
بهترین ماشین آتش نشانی
اسباب بازی کامیون آتش نشانی الکتریکی

برندهای ZETZ
27 دلار در آمازون
بهترین برای سنین 3 سال به بالا

این ماشین آتش نشانی روشنایی دارای چراغ های LED و صدای آژیر است تا به بچه ها کمک کند تا با تخیل خود بدوند. اسباب بازی می تواند به تنهایی کار کند (حتی می تواند هنگام برخورد با چیزی تغییر جهت دهد)، یا می تواند به عنوان یک اسباب بازی هل استفاده شود.

5
بهترین ترانسفورماتور
ترانسفورماتور ماشین کنترل از راه دور FIGROL

FIGROL
هم اکنون 27% تخفیف
22 دلار در آمازون
بهترین برای سنین 8 سال به بالا

این ترانسفورماتور ماشین به ربات بچه ها را ساعت ها مسحور می کند و کنترل آن برای بچه های کوچکتر به اندازه کافی آسان است. ماشین پلیس دارای چراغ‌های جلوی سبک زنون، صداهای واقعی موتور، طراحی ضد خش است.

با یک کلیک بین ربات و ماشین تبدیل می شود. می توان آن را از طریق یک کنترل از راه دور قوی 2.4G از فاصله 45 متری کار کرد. سه باتری AAA مورد نیاز گنجانده شده است.

6
بهترین pull-and-go
Yeonha Pull Back اتومبیل ها و کامیون ها

YEONHA TOYS
هم اکنون 38% تخفیف
12 دلار در آمازون
بهترین برای کودکان 3 سال به بالا

این وسایل نقلیه عقب‌نشینی و رفت‌وآمد برای بچه‌هایی که می‌خواهند به تنهایی یا به صورت گروهی مسابقات را راه‌اندازی کنند، سرگرم‌کننده است. بسته 12 تایی شامل اتومبیل های مسابقه و وسایل نقلیه ساختمانی با مفاصلی است که می توانند تاب بخورند. بچه ها با بازی با این وسایل نقلیه ساعت ها تخیل و مهارت های زبانی خود را تقویت می کنند.

7
بهترین ماشین RC برای کودکان
کامیون های شیرین کاری کنترل از راه دور

اسباب بازی طلا
36 دلار در والمارت
بهترین برای کودکان 4 سال به بالا

این کامیون کنترل از راه دور می تواند تا 7 مایل در ساعت حرکت کند و در خارج از جاده بدون واژگونی بدلکاری انجام دهد. چرخ های بزرگ به کامیون اجازه می دهند حتی اگر واژگون شود. این کامیون با دو موتور قدرتمند با سیستم چهار چرخ محرک، از طریق کنترل از راه دور کار می کند. باتری ها گنجانده شده است.

8
بهترین برای علاقه مندان به دینو
اسباب بازی ماشین دایناسور FUTOLIK

FUTOLIK
هم اکنون 50% تخفیف
15 دلار در آمازون
بهترین برای کودکان 3 تا 6 سال

دایناسورها و ماشین ها؟ بله لطفا! این مجموعه‌ای از ماشین‌های دایناسور که به عقب برمی‌گردند و رها می‌شوند، منطقی نیست، و بچه‌های شما با آن خوب خواهند بود.

بچه ها دوست دارند دایناهای مختلف را نامگذاری کنند و یاد بگیرند (بسته هشت نفره شامل یک تی رکس، یک پتروسور و یک گیگانتوزاروس است). این مجموعه برای یک مهره ماشین داینو یا برای پخش در یک مهمانی عالی است.

9
یک اسباب بازی سرگرم کننده سواری
بیل مکانیکی بیگ دیگ و کار

حفاری بزرگ
62 دلار در آمازون
بهترین برای کودکان 3 سال به بالا

بیل مکانیکی سواری Big Dig به بچه ها این امکان را می دهد که وانمود کنند که در حال ساخت و ساز بزرگ یا حفاری باستان شناسی هستند. قابلیت چرخش 360 درجه و قدرت حفاری و تخلیه را دارد.

این یک اسباب بازی چهار فصل است که قادر به حفاری شن، خاک و برف است. بازوی جرثقیل تا 33 اینچ می رسد و می توانید عمق 15 اینچ را حفاری کنید.

10
بهترین ست مزرعه
مجموعه مزرعه جان دیر

JOHN DEERE
40 دلار در آمازون
بهترین برای کودکان 3 سال به بالا

این مجموعه دایکاست 70 تکه شامل همه چیزهایی است که کودکان کوچک شما برای راه اندازی یک مزرعه مصنوعی نیاز دارند. این مجموعه در مقیاس 1:64 ساخته شده است و شامل تراکتور، کامیون، سوله ماشینی، حیوانات و شمشیربازی است. این مجموعه برای بازی گروهی تخیلی و مشارکتی انفرادی عالی است.

11
بهترین اسباب بازی نورپردازی
لیزر

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

این روزها بیشتر سرگرمی ها هم کامپیوتری و موبایلی شده و کلی بازی رایانه ای اومده پیشنهاد میکنم حتما مقاله زیر که درباره یه بازی خفن هست ببینید که با دسته بازی موبایل هم سازگاره

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

اگر دنبال خرید آنلاین اسباب بازی ارزان قیمت هستید حتما به فروشگاه بی توی سر بزنید.

خرید اسباب بازی دخترانه و اسباب بازی پسرانه را در این وبسایت تجربه کنید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام.
البته انتخاب اسباب بازی از فروشگاه معتبر هم تاثیر گذاره. به نظرم پاتوق بازی برای خرید اسباب بازی با کیفیت بهترین فروشگاهه

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 120 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 91 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 102 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2.5هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 562 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 91 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 108 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط neghar147 (15 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 187 بازدید
سوال شده 3 سال قبل در تفریح و سرگرمی توسط novin pendar_8715693 (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 247 بازدید
سوال شده 4 سال قبل در تفریح و سرگرمی توسط sina-z (1.3هزار امتیاز)
...