0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

یکی از دوستان قصد برگزاری کلاس آنلاین در اسکایپ داره، میتونید دراین زمینه توضیح بدید.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

قاعدتا برگزاری کلاس آنلاین در اسکایپ اصولی نیست. اما بخشی از یک مقاله را قرارمیدم

نحوه شرکت در کلاس های آنلاین در نرم افزار اسکایپ
هنگامی که شما در دوره ای ثبت نام می کنید مدرس لینک ورود به گروه را برایتان ارسال می کنند یا به صورت دستی شما را عضو گروه می کنند.

هر یک از اعضای گروه در جلسه می‌توانند با فشردن دکمه قرمز از کلاس خارج شوند. همه ورود و خروج‌های کاربران به مدرس برگزار کننده آموزش گزارش داده می‌شود.

 

ویژگی های تدریس آنلاین در اسکایپ
تفاوت اصلی بین تدریس آنلاین از طریق اسکایپ و انواع کلاس های سنتی این است که نمی توان بدون استفاده از رایانه و فناوری های مدرن اینترنت (به ویژه تلفن اینترنتی) دروس را برگزار کرد. بنابراین هم معلم و هم دانش آموز نه تنها باید سواد کامپیوتری کافی داشته باشند، بلکه باید تجهیزات مناسب و دسترسی رایگان به اینترنت داشته باشند (و بسیار مهم است که دسترسی پرسرعت و پایدار باشد).

معلم برای تدریس آنلاین علاوه بر دانش و اطلاعات کافی در مورد موضوع آموزشی خود، باید به فناوری های آموزش از راه دور مسلط باشد و ویژگی های روانی تعامل با دانش آموزان از راه دور را در نظر بگیرد. تجربه نشان داده است که حفظ توجه دانش آموز از راه دور بسیار دشوارتر از تماس حضوری و نزدیک است. بنابراین یک معلم ،برای تدریس درس های خود را در سطح بالاتری بسازد و راه های خاصی را برای جلب توجه دانش آموزان ایجاد کند.

استفاده کننده از کلاس آنلاین می تواند هم کودک و نوجوان و هم دانشجو و هم افراد مسن باشد، بسته به انتخاب رشته های قابل آموزش برای آنها در این روش تدریس نامحدود است. مثلا شما می توانید به راحتی زبان های خارجی را در اسکایپ تدریس کنید.

لینک

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 127 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 575 بازدید
...