0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (20 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

با آمدن فصل پاییز و زمستان، آماده شدن برای جلوگیری از ورود سرما به داخل منزل ضروری است و باید روش های مختلفی را برای عایق کردن در و پنجره ها اجرا کرد. تا هم در مصرف سوخت صرفه جویی شود و هم گرمای داخل خانه هدر نرود.

پنجره یو پی وی سی  که مجهز به شیشه ‌های دو جداره ویا سه جداره هستند ودارای استاندارد بالاتر ومقاومت بیشتری نسبت به پنجره های دیگر هستند معمولا کمتر دچار یخ زدگی میشوند، بنابراین اگر در مناطقی زندگی میکنید که پاییز وزمستانی سرد دارد استفاده از پنجره های یو پی وی سی  upvc به شما پیشنهاد میشود.

دلایل یخ‌زدگی پنجره‌ها

یخ زدن پنجره ها به دلیل وجود داشتن رطوبت روی  شیشه ها ، و شدت سرمای هوا مخصوصا پس از باران وبرف و باقی ماندن آب روی شیشه ها است ، پس هر چقدر رطوبت داخل خانه کمتر باشد ، یخ زدگی  نیز کمتراتفاق می افتد.بنابراین  باید رطوبت را در فصل های سرد سال در خانه کمتر کنید.

اما عوامل دیگری نیز میتوانند در شدت این امر دخیل باشند. از جمله نشت هوا، ناکارآمدی پنجره، و رطوبت داخلی بیش از حد در ساختمان و تهویه نامناسب در آن، که موجب اختلاف دمای زیاد و یخ زدگی می شود.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت انواع در و پنجره یو پی وی سی upvc و بازسازی پنجره قدیمی خود با کارشناسان ما در شرکت ایران یو پی و ی سی تماس بگیرید.

تلفن تماس : 02128429486 – 09129337563

ببندید با توجه به این نکته: آموزشی
قبل توسط (0 امتیاز)
خیلی عالی بود، http://takpanjereh.com/  هم در این مورد یک مقاله خوب داره که میتونید ببینید، من قبلا داخل سایتش خوندم، کافیه سرچ کنید.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (20 امتیاز)
 
بهترین پاسخ
عالی بود متشکرم

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 97 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 104 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 58 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 72 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 225 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2.3هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 532 بازدید
...