0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (55 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
رمز ارزها اتفاقی نو در عرصه تکنولوژی دیجیتال محسوب می‌شوند و هر روز چهره تازه‌ای از خود به نمایش می‌گذارند. یکی از این ارزهای دیجیتال که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، ارز دیجیتال ICP است. ICP ثابت کرده است که گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال استراتژی‌های کوتاه‌مدت در نگهداری از این ارز دیجیتال هستند.  زیرا ارزش توکن آن در یکی از همین روزها طی چند ساعت توانست از قیمت 193 دلار به بیشتر از 750 دلار افزایش پیدا کند. البته بعد از چند روز دوباره به قیمت‌های قبلی خود بازگشت.

4 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (55 امتیاز)
همه روزه ارزهای دیجیتال زیادی متولد می‌شوند و اهداف تازه‌ای در حوزه‌های مختلف دیجیتال برای خود تعریف می‌کنند. در این ‌بین ارز دیجیتال ICP با هدف بالا بردن سرعت اینترنت با ظرفیت نامحدود پا به عرصه گذاشته است.
IPC یا اینترنت کامپیوتر توانسته بعد از اتریوم و بیت کوین به عنوان سومین نوآوری در عرصه بلاک چین شناخته شود. هدف از این بلاک چین انقلابی نو در عرصه خدمات رسانی اینترنتی به کاربران این فضای بی ‌انتها است.

پروژه ارز دیجیتال icp توسط دومینیک ویلیامز در سال 2016 راه‌اندازی شد و با توجه به ویژگی‌های جالبی که داشت، خیلی زود مورد توجه قرار گرفت و حامیان زیادی پیدا کرد. به همین دلیل مشارکت کنندگان زیادی از اتریوم مبالغی در حدود 121 میلیون دلار برای مشارکت در این طرح سرمایه‌گذاری کردند. تمامی این تلاش‌ها نیز در سال 2021 به نتیجه نهایی خود رسید و ICP در دامنه عمومی راه‌اندازی شد. در حال حاضر اینترنتت کامپیوتر تبدیل به یک کامپیوتر جهانی غیرمتمرکز شده است و همه کدها و منابع اینترنتی در قسمت دامنه عمومی برای همه منتشر می‌شود.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

برای اینکه ببیی اینده چه ارزی خوبه با خرید اکانت تریدینگ ویو ببین تحلیل گرا حرفه ای بیشتر درباره چه ارز هایی صحبت میکنند 

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
https://givvy-numbers.app.link/CgJOC4wpQrb
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
https://pooleno.ir/auth?referralCode=pa6qwg

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 200 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 9 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 9 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 9 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 10 بازدید
...