0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

این روزها راه اندازی و ساخت فروشگاه اینترنتی یکی از ضروری ترین کارهایی است که هر کسب و کاری باید انجام دهد. چرا که بخش زیادی از مردم در سرتاسر جهان ترجیح می دهند خرید های خود را به صورت اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهند. همانطور که می دانید گوگل مهمترین و شاید تنها مرجع معرفی کسب و کارهاست و همه مردم برای پیدا کردن کالا و خدمات مورد نظر خود به این موتور جستجو مراجعه می کنند و به سرچ می پردازند.

برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را به صفحه اول نتایج گوگل و جستجوی کاربران برسانید، لازم است اقداماتی را انجام دهید. این اقدامات از طراحی سایت شروع شده و با تولید محتوا، تبلیغات و سئو ادامه پیدا می کند و در نهایت با جذب مشتری و فروش تکمیل می شود. اما مسئله اینجاست که انجام تمام این مراحل بسیار پر هزینه و زمانبر است و نیاز به نیروی های متخصص و ماهر در زمینه برنامه نویسی، نویسندگی، سئو، بازاریابی و فروش دارد.

اما آیا راه ساده تر، کم هزینه تر و سریع تری وجود ندارد؟ قطعا پاسخ مثبت است! اگر به دنبال راهی برای معرفی کسب و کار خود در گوگل هستید، سایت چچیلاس می تواند به شما کمک کند. در حال حاضر بیش از 6 هزار کسب و کار از کل کشور در این سایت شعبه مجازی و آنلاین دارند و بسیاری از آن ها موفق شده اند با عنوان کسب و کار خود در صفحه اول گوگل رتبه بگیرند. در این سایت برای تمام کسب و کارها و مشاغل دسته بندی جداگانه وجود دارد و شما با هر نوع کسب و کاری می توانید به این سایت بپیوندید. همچنین در سایت چچیلاس امکان بارگذاری بی نهایت عکس و محتوا وجود دارد و شما به راحتی می توانید تمام محصولات و خدمات خود را در صفحات جداگانه بارگذاری کنید و برای آن ها توضیح بنویسید.

اعطای پنل اختصاصی، امکان سفارش و خرید آنلاین و پرداخت امن مبلغ، سئوی دائمی دسته بندی ها و برچسب ها و عدم نیاز به پرداخت مبلغ جداگانه برای اضافه شدن خدمات جدید به سایت، از دیگر امکانات این سایت هستند که آن را از سایت های مشابه خود متمایز می کند. به این ترتیب شما می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه هاست و دامین، هزینه تیم برنامه نویسی و سئو و البته بدون نیاز به وقت گذاشتن برای مدیریت تمام این موارد، از پکیج کامل و حاضر و آماده چچیلاس استفاده کنید! حتی اگر شما حاضر باشید تمام این هزینه ها را هم بپردازید، اما باز هم به عنوان یک سایت تازه کار باید زمان زیادی را برای کسب اعتماد و اعتبار نزد گوگل صرف کنید. در حالی که سایت چچیلاس با داشتن هزاران صفحه ایندکس شده و کلمات کلیدی فراوان در صفحه نتایج گوگل، این اعتبار را یکجا به شما تقدیم می کند. اگر هنوز فروش اینترنتی را تجربه نکرده اید، چچیلاس می تواند یک شروع عالی باشد.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

دانش سرمایه آرکا میتونه به شما کمک کنه 

آموزش بورس در شیراز

قبل توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

به نظرم که ساده ترین و کم هزینه ترین راه طراحی سایت با وردپرس . یکی از دوستان که می خواست تو شیرازسایت فروشگاهی بزنه این مقاله رو خوندو با مقاله های دیگه ونداد تونست انتخاب بهتری داشته باشه. 

قبل توسط (0 امتیاز)
https://souket.ir/

سوالات مشابه

...