0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (55 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
اینکه چه مقدار پیتزا می خواهید تولید کنید، چه مقدار فضای در دسترس دارید، چه نوع پیتزا تولید می کنید و چقدر پول حاضرید خرج کنید در انتخاب و خرید بهترین فر پیتزا بی تاثیر نیست.

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (55 امتیاز)

فر پیتزا آجری

اکثر علاقه مندان به پیتزا موافقت می کنند که پیتزاهای آجرپزی دارای طعم اصیل هستند. این آجرها معمولاً از آجرهای مقاوم در برابر حرارت ساخته می شوند و از فرهای باستانی الگو می شوند. فرهای آجری معمولاً با سوزاندن چوب کار می کنند، اما مدل های مدرن تر فر پیتزا آجری می توانند از گاز یا زغال سنگ استفاده کنند. حرارت دادن اجاق های آجری حدود یک ساعت طول می کشد اما با پختن دوازده پیتزا در پنج دقیقه یا کمتر آن را جبران کنید. این بهترین گزینه برای پیتزا فروشی هایی است که سبکی سنتی برای ارائه خدمات دارند، است.

فر پیتزای طبقه ای

این نوع فرهای پیتزا تجاری برای حجم کاری متوسط بسیار مناسب هستند. طراحی ساده به این معنی است که هیچ قسمت متحرکی برای نگهداری وجود ندارد و تمیز کردن آن آسان است. آنها با گرم کردن یک طبقه سرامیکی، فلزی یا سنگی درون قاب فلزی که پیتزای نپخته روی آن قرار می گیرد، کار می کنند. فر پیتزا طبقه ای معمولاً می تواند حداکثر ۶ پیتزا را همزمان بپزد. با این حال، پیتزا ها باید به صورت دستی چرخانده شوند تا یک پخت یکنواخت داشته باشند.

فر پیتزا ریلی

واضح است که فر پیتزا ریلی از کجا نام می برند. فر پیتزا ریلی یک نقاله دارد که پیتزاها را به وطر مداوم می گرداند تا کل پیتزا یکدست بپزد. فر پیتزا ریلی برای رستوران هایی که به سرعت باید تعداد زیادی پیتزا درست کنند بسیار مناسب هستند. این تجهیزات برای خودکار سازی فرآیند پخت و پز ساخته شده اند و بنابراین به نظارت و کنترل کم نیاز دارند.

فر پیتزای کنوکسیونی

اگر صاحب رستورانی هستید که تمرکز اصلی شما پیتزا نیست، این تجهیزات رستوران برای شما مناسب است. یک اجاق گاز همرفت چیزی بیش از پیتزا را تهیه می کند و اکثر آنها به صورت فشرده طراحی شده اند. اجاق گاز همرفت معمولاً می تواند پنج تا ده پیتزا را در حدود شش دقیقه پخت کند. نکته منفی این است که آنها ممکن است پیتزا را ناهموار بپزند و لبه های آن را کمی سوخته بگذارند. اگر اجاق گاز همرفت خریداری می کنید، برای یافتن ترکیبی مناسب از دما و زمان انتظار برای پخت باید آزمایش و خطا را داشته باشید.

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

گروه صنعتی آرسین تجهیز ، در زمینه تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی فعالیت می کند . تجهیزاتی همچون میز و قفسه استیل ، کانتر سرد و گرم و انواع ترولی ، فر پیتزا صندوقی و ریلی ، کباب پز معمولی و تابشی ، گرم خانه غذا ، گریل تخت و روغنی و گریل ترکیبی ، اجاق گاز و برخی دیگر از تجهیزات لازم آشپزخانه های صنعتی .

همچنین به طور تخصصی در زمینه لوازم سرمایشی تولیدات خود را به بازار عرضه می کند . انواع یخچال و فریزر ایستاده ویترینی در سایز و طرح های متفاوت ، تاپینگ بستنی و کانتر سرد و همچنین آب سردکن از تولیدات گروه صنعتی آرسین تجهیز است .

این گروه صنعتی به مشتریان خود مشاورات لازم در خصوص تجهیز رستوران ، کافی شاپ ، فست فود ، آشپزخانه صنعتی ، فودکورت و دیگر مراکز حوزه غذایی می دهد . شما می توانید از طریق راه های ارتباطی گروه صنعتی آرسین تجهیز با ما در ارتباط باشید .

آدرس وبسایت

شماره تماس ۰۲۱۲۸۴۲۴۶۱۳

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 300 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 135 بازدید
+2 امتیاز
0 پاسخ 338 بازدید
...