0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

 به طور معمول، در ساخت چراغ خای مخصوص فضای سبز، از سرپیچ‌های معمولی استفاده شد است و یا در بعضی از مواقع سرپیچ‌های این تجهیزات از نوع 27 E هستند. درجه محافظت از آب و رطوبت نیز عاملی است که موجب می‌شود قیمت این محصولات تغییر کند. لازم به ذکر است که لامپ استفاده شده در ساخت این ابزار، به طور معمول، فلورسنت است و یا این ابزارها با استفاده از لامپ‌های ال ای دی 25 واتی به وجود می‌آیند.

علاوه بر موارد ذکر شده در بالا، ضخامت و قطر چراغ مورد نظر، میزان مقاومت چراغ روشنایی چمنی در برابر عوامل مختلف محیطی و جوی، روش برشکاری و جوشکاری محصول مورد نظر، مکان و زمان ساخت کالا، مارک و یا برند آن، نحوه تجارت چراغ مورد نظر و هم‌چنین روش خرید عمده و جزئی محصول و ... نیز باعث می‌شوند تا کالای مورد نظر، قیمت متفاوتی داشته باشد.

جنس حباب چراغ روشنایی چمنی
به طور معمول، حباب این نوع از ابزار روشنایی، از شیشه و یا پلی کربنات به وجود می‌آید. از طرف دیگر حباب این نوع از تجهیزات می‌تواند به صورت‌های مات و یا شفاف نیز طراحی شده باشد. تمامی این عوامل می‌تواند قیمت این ابزار را تغییر دهد.

نوع چراغ روشنایی چمنی
چراغ‌های روشنایی چمنی، دارای انواع مختلفی هستند که هر یک از این نوع از محصولات، قیمت‌های متفاوتی نیز دارند. از جمله انواع این ابزارها می‌توان چراغ چمنی دفنی را نام برد. این نوع از محصولات، در مکان‌های ویژه مورد استفاده قرار می‌گیرند و قابلیت‌های خاصی نیز دارند. از جمله مکان‌هایی که می‌توان از چراغ چمنی دفنی استفاده نمود ساختمان‌ها و فضاهایی مانند رستوران‌ها هستند و یا می‌توان این ابزارها را در فضاهای سبز چمنی نیز مورد استفاده قرار داد. در حقیقت لازم به ذکر است که این نوع از چراغ‌های روشنایی، دارای یک ویژگی خاص هستند و آن این است که این دسته از تجهیزات نوری، می‌توانند نور را بر روی سوژه مورد نظر، انعکاس دهند. بنابراین با استفاده از این منابع نورپردازی ویژه، می‌توانید سایه روشن‌های جذابی را به وجود آورید و در موارد خاص از آن استفاده کنید.

شکل ظاهری چراغ روشنایی چمنی
یکی دیگر از عواملی که قیمت چراغ‌های چمنی را با تغییر مواجه می‌کند، شکل ظاهری این ابزار است. این دسته از محصولات تابش دهنده نور، به طور معمول در دو شکل، طراحی و ساخته می‌شوند. به طور مسلم هر یک از اشکال طراحی این محصول، باعث می‌شود تا قیمت یک مدل از چراغ چمنی، متفاوت از دیگری باشد. لازم به ذکر است که این محصولات، به طور معمول در دو شکل گرد و یا دایره‌ای طراحی و تولید می‌شوند و یا این امکان وجود دارد که به صورت چهار گوش تولید شده باشند.

هر چند در این زمینه لازم است بدانید که تولید کننده‌های مختلف این ابزارهای نوری و نورپردازی، می‌توانند بسته به عواملی از جمله سلیقه شخصی خود و یا توجه به نیاز مشتری برای کاربرهای خاص و مورد نظر وی، این گونه از محصولات روشنایی خود را به صورت‌های دیگر و در اشکال متنوع دیگر نیز، طراحی کنند و به فروش برسانند. این عامل نیز قیمت این محصولات را متفاوت می‌کند.

لینک منبع چراغ چمنی

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (0 امتیاز)
چراغ ها کلا مدل های مختلفی دارن و کارایی متفاوت ولی به نظر من برای چمن پروژکتور SMD و COB مناسب تره

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 33.5هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 9 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 108 بازدید
...