+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (7 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
دوستان می شه تجربیات خودتون رو در زمینه دوخت کیف چرم با من در میان بگذارید. بابت اینکه من چند وقتیه آموزش دوخت کیف چرم رو دیدم و چندین کیف هم دوختم. حالا می خوام کارم رو گسترش بدم و سفارشات بیشتری بگیرم. برای طراحی الگوی کیف چرم مشکل دارم. جایی رو می شناسید که الگوهای بی عیب و نقصی داشته باشه؟

5 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (15 امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

 حالا نمی دونم چی شده که دوخت کیف چرم دست دوز اینقد طرفدار پیدا کرده. من خودمم رفتم سمتشsmiley خیلی هم به این کار علاقه دارم. مجبور نیستم از خونه برم بیرون و تو خونه هم به خونه و زندگیم می رسم و هم درآمدی برا خودم دارم. برا تهیه الگوی کیف چرم و الگوی کیف پول چرم هم به دو تا سایت که اینجا بقیه معرفی کرده بودن سر زدم و خیلی هم راضیم.

انواع الگوی کیف چرم رو از سایت https://lasercuttemplate.ir/ به راحتی خرید و دانلود می کنم. تازه امکان سفارش برش لیزر همون الگو هم وجود داره.

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

من دوزنده حرفه ای کیف چرم هستم و اتفاقا مشتریان زیادی هم دارم. می خوام بهتون بگم که ایده خوبی به ذهنتون رسیده و از این راه می تونید در منزل درآمد خوبی داشته باشید. به شرطی که بتونید مشتریان خودتون رو راضی گه دارید و از کیفیت کیف های دوخته شده رضایت داشته باشن.

برای صرفه جویی در وقت و زمان خرید الگوی کیف چرم رو بهتون پیشنهاد می کنم. من خودم از دو تا سایت خیلی خوب الگوهام رو می خرم، الگوی لیزری کیف چرم به همراه پی دی اف الگوی کیف چرم ارائه می ده که بسیار با دقت طراحی شدن و بی عیب و نقص هستن.

لیزر کات تمپلیت

بای سل

و دومی هم بای سل هست که تو بای سل می تونید همون کیف دوخته شده رو برای فروش بذارین تو سایت.

قبل توسط (7 امتیاز)
سلام دوست عزیز. از معرفی سایت و قوت قلبی که بهم دادین ممنونم. حتما یه سر به این سایت هایی که گفتین می زنم. من همینجوری در حال گشت زنی در بین سایت های فروش الگوی کیف چرم هستم.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

من الگوهای خودم رو از سایتی در زنجان خرید می کنم. تا الان که کارشون خوب بوده و بعد این رو هم خدا می دونه. ولی چندباری  الگوی کیف چرم ازشون خریدم راضی بودم و نقص و عیبی نداشته. خواستی شما هم امتحان کن.

0 امتیاز
قبل توسط (7 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

طبق نظر دوستان به سایتی که معرفی کرده بودن با آدرس https://lasercuttemplate.ir رفتم و برای دوخت کیف چرم دست دوز زنانه چندین  الگوی کیف چرم خریدم. می خوام بهتون بگم که در کنار الگوی pdf ، فایل کورل کیف چرم هم به صورت اشانتیون برای همون کیف می تونید دانلود کنید. من از کارشون راضی بودم چون زمانی هم که به مشکل خوردم وقتی باهاشون تماس گرفتم خیلی خوب راهنماییم کردن.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

ایده های فوق العاده برای کیف زنانه در سال 1400

در سال 1400 ; این جدیدترین کیف‌ها برای برآورده کردن نیاز شما به یک یا دو کیف جدید یا به تعداد مورد نیاز برای تناسب با

هرلباسی که می‌خواهید جمع‌آوری شده‌اند.

این جدیدترین کیف‌ها برای رفع نیاز شما به یک یا دو کیف جدید، یا به همان اندازه که نیاز دارید، در کنار هم چیده شده‌اند.

در  بیشتر ببینید

پیشنهاد ویژه ما جهت بازدید از محصولات با تخفیف ویژه انتخاب کیف جدید و شیک و استاندارد مد نظرتان لینک زیر کلیک کنید :

https://kifkafsh.com/


این “جدیدترین کیف‌های زنانه “برای رفع نیاز شما به یک کیف جدید یا دو یا سه یا به اندازه‌ای که نیاز دارید جمع‌آوری شده‌اند. مجموعه. از رنگ‌های روشن گرفته تا
رنگ‌های ظریف‌تر و دقیق‌تر که متناسب با نیازهای روزمره

شما هستند، ما برای شما ایده‌های خلاقانه‌ای داریم. آماده شوید تا کیف آینده خود را سنجاق کنید و آن را به صورت آنلاین جستجو کنید.

 و همچنین با دنبال کردن پیچ اینستاگرام محصولات جدید کیف و کفش دیدن کنید :

https://instagram.com/kifkafsh_paramount

#مد زنانه #مد کیف دستی
#کیف زنانه

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 47 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 55 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط ghazal rasha_1723961 (80 امتیاز)
+1 امتیاز
0 پاسخ 112 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 60 بازدید
...