0 امتیاز
قبل در علم و دانش توسط (0 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط
ارزدیجیتال کریپتو

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
ارزدیجیتال یا Cryptocurrency را می‌توان گونه جدیدی از پول دانست که تحت شبکه بلاک چین توسعه پیدا کرده‌اند.به عبارتی  ارز دیجیتال شکلی منحصر به فرد از پول دیجیتال می باشد که بر اساس علم رمزگذاری به وجود آمده است. برای اطلاعات بیشتر به سایت www.zoomarz.com مراجعه کنید.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

ارز دیجیتال همانطور که از نام آن مشخص است در واقع نوع خاصی از پول می باشد که به صورت کاملا امن بر پایه علم ریاضی رمز نگاری شده است.

با گسترش دنیای دیجیتال و حضور آن در تمامی عرصه های زندگی بازارهای مالی و معاملات پولی نیز به فکر این افتادن که فضای کاری جدیدی در بستر دیجیتال برای خود فراهم نمایند. در نهایت تلاش آنها مفهومی به نام ارز دیجیتال را بوجود آورد.
ارز دیجیتال هیچگونه وجود خارجی ندارد و فقط در فضای اینترنتی فعالیت دارد. این بدین معنی است که معادل فیزیکی برای آن وجود ندارد.

جالب است بدانید که این نوع ارزها که تنوع بسیاری نیز دارند تحت نظارت نهاد مشخصی نیستند یا اگر باشند تاکنون نهاد خاصی معرفی نشده است.
با این وجود که ارز دیجیتال تنها در بستر اینترنت فعالیت دارد و بطور مشخص منصوب به نهادی خاصی نیست روز به روز محبوبیت بیشتری در بین مردم جهان پیدا می کند.
تمامی نقل و انتقال های دنیای ارز دیجیتال تنها از طریق کیف پول های اینترنتی انجام می شود و همین امر باعث شده که افراد آزادی عمل بیشتری داشته باشند و همچنین هیچ گونه نیازی به داشتن حساب بانکی و حضور فیزیکی در بانک ندارند.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 203 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 10 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 11 بازدید
...