0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
چطور میتونم اکانت تلگرامم رو پاک کنم ؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

ببینید دوست عزیز به روش زیر می تونید دیلیت اکانت تلگرام را انجام بدین

نحوه پاک کردن تلگرام

خب در این بخش مرحله به مرحله و همراه با تصویر به شما آموزش خواهیم داد که چطور دیلیت اکانت تلگرام را برای خود انجام دهید.

ما همان طور که برای ثبت نام از تلگرام استفاده می کنیم برای حذف اکانت هم باید از خود سایت تلگرام استفاده کنیم !! در این روش که بهترین روش برای حذف اکانت تلگرام محسوب می شود

ما باید به صفحه پاک کردن اکانت در سایت تلگرام برویم و ادامه پروسه دیلیت اکانت را انجام دهیم. ( برای مراجعه به سایت روی ” صفحه پاک کردن اکانت “ کلیک کنید. )

بعد از کلیک روی لینک بالا وارد سایت می شوید و با یک باکس رو برو خواهید شد که از شما شماره تلفن می خواهد.

شما باید شماره ای که با آن تلگرام را نصب کرده اید را وارد کنید نکته مهم این است که باید پیش شماره ایران یعنی ۹۸ + را وارد کنید در غیر این صورت سایت از شما ایراد خواهد گرفت.

بعد از این که شماره تلفن تلگرام خود را وارد کردین ( به روش درست که در بالا ذکر شد. ) تایید کنید و وارد مرحله بعدی شوید.
نکته مهم این است که باید مانند تصویر زیر انجام دهید.

حذف کردن اکانت تلگرام

توجه داشته باشید که بعد از این که شماره تلفن را وارد کردین تلگرام به اکانت شما پیامی ارسال می کند و می گوید فردی می خواهد دیلیت اکانت تلگرام را برای شما انجام دهد و در ادامه یک کد را نیز ارسال می کند.

بعد از این که کد را دریافت کردین باید کد را وارد سایت کنید توجه کنید سایت تلگرام به کوچک و بزرگ بودن حروف حساس است اگر اشتباه کنید پاک کردن اکانت تلگرام با مشکل همراه خواهد بود.

پیامی که گفتیم مانند زیر است به تصویر توجه کنید.

پاک کردن اکانت تلگرام

 

در مرحله بعد شما کد را وارد کرده اید و می توانید وارد مدیریت اکانت خود شوید توجه کنید که الان در این مرحله از دیلیت اکانت تلگرام با ۳ گزینه روبرو هستید با نام های زیر :
API development tools
Delete account
Log out
با توجه به سه گزینه بالا ما تنها با گزینه دوم یعنی دیلیت اکانت کار داریم که باید روی آن کلیک کنید بعد کلیک روی این گزینه وارد مرحله بعد خواهید شد.

اگر درست متوجه این موضوع نشدین به تصاویر موجود نگاه کنید تا کاملا موضوع را درک کنید.

تذکرات تلگرام در مورد دیلیت اکانت
در مرحله بعد که شما وارد آن خواهید شد تلگرام نکاتی را بیان می کند از جمله که شما بعد از دیلیت اکانت تلگرام دیگر هیچ اطلاعاتی نزد ما ندارید.

از طرفی اگر می خواهید اکانت خود را حذف کنید دیگر بعد از چند مدت اجازه ساخت اکانت جدیدی را نخواهید داشت یعنی شماره تلفن شما محدود خواهد شد.

در نهایت تلگرام از شما سوال می پرسد که چرا این پروسه دیلیت اکانت تلگرام خود را دنبال می کنید که می توانید به این سوال جوابی ندهید.

بعد از انجام موارد بالا روی ” DONE “ کلیک کنید و به مرحله بعد بروید.

اگر به تصویر زیر توجه کنید متوجه خواهید شد.

دیلیت اکانت تلگرام

در این مرحله شما با دو گزینه و در اقع دو دکمه روبرو خواهید شد که باید روی دکمه قرمز کلیک کنید که روی آن نوشته ” yes delete my account ”  بعد از زدن رو این گزینه دیلیت اکانت تلگرام برای شما رخ خواهد داد.

و همه چیز حذف خواهد شد و شما برای هیچ وقت دسترسی به اکانت خود نخواهید داشت.

افزایش امنیت تلگرام
اگر شما در حال پاک کردن اکانت تلگرام نبودین و این پیام را دریافت کردین به این معناست که فرد دیگری قصد دارد اکانت شما را حذف کند در این شرایط باید این پیام را نادیده بگیرید اما باید گفت باید امنیت اکانت تلگرام خود را بالا ببرید !!

چرا که شما دشمنی را دارید که قصد دارد به شما و اکانت تلگرام شما آسیب بزند پس حتما باید به فکر امنیت آن هم باشید.

دیلیت اکانت تلگرام بدون کد
شاید تا به الان شنیده باشید که برخی افراد ادعا می کنند که می توانند دیلیت اکانت را بدون کد انجام دهند !!

خیلی از کاربران جواب جو نیز از ما سوال می پرسند که آیا دیلیت اکانت تلگرام به این روش وجود دارد ؟؟

ما در پاسخ می گوییم این مورد فقط یک تبلیغات است که فقط برای جذب مخاطب و کلاهبرداری از کاربران بیان می شود برای این که این موضوع را درک کنید یک مثال می زنم.

ما در مرحله قبل حذف اکانت تلگرام را به صورت گام به گام به شما یاد دادیم دیدید که تلگرام به شما کد ارسال کرد و دیلیت اکانت تلگرام با کد انجام شد.

حال به نظز شما عقلانی است که حذف اکانت تلگرام بدون کد رخ دهد اگر به این صورت بود که هیچ چیز درست نبود و تلگرام هیچ امنتیتی نداشت در صورتی که تلگرام از امنیت بالایی بر خورداری است.

گرفتار تبلیغات دروغین نشوید
شما فردی باشد که در سطح اینترنت بگوید من دیلیت اکانت را بدون کد انجام میدهم و در عوض مبلغی را از شما میگیرم.

با شنیدن این جمله به کلاهبردار بودن فرد باید ایمان بیاورید چرا که هیچ روشی برای حذف اکانت تلگرام بدون کد وجود ندارد اگر بود هم خود شرکت تلگرام می فهمید و باگ رو حل می کرد.

در گذشته هم افراد زیادی بودند که در اینترنت از افراد ساده لوح مبالغی را برای هک تلگرام می گرفتند و در عوض چیزی به آن ها تحویل نمی دادند !!

امروز هم روش این کلاه برداران عوض شده و به سمت دیلیت اکانت تلگرام روی آورده اند ! که شما باید مخاطب های باهوشی باشید و فریب نخورید.

برنامه حذف اکانت تلگرام
شاید شما دوست عزیز علاقه داشته باشی که از برنامه خاصی استفاده کنی برای دیلیت اکانت و شاید انجام موارد بالا و استفاده از سایت تلگرام برای دیلیت اکانت سخت و پیچیده باشد.

در این قسمت یک برنامه برای این کار معرفی خواهیم کرد که به سادگی می توانید با آن اکانت تلگرام خود را حذف کنید و از سایت اصلی تلگرام استفاده نکنید.

این برنامه که می خواهم به شما معرفی کنم  برنامه دستیار تلگرام می باشد که با دانلود این برنامه می توانید دیلیت اکانت را انجام دهید.

مراحل پاک کردن اکانت تلگرام با برنامه
ابتدا باید نرم افزار دستیار تلگرام را دانلود کنید و نصب کنید سپس خیلی راحت می توانید وارد برنامه شوید و شروع به حذف اکانت خود کنید.

وقتی وارد برنامه شدید از شما شماره تلفن می خواهد با وارد کردن شماره تلفن به مرحله بعدی می روید

همزمان تلگرام به شما کد مربوط به حذف اکانت تلگرام را می فرستد که باید وارد کنید و با انجام این چند مرحله ساده شما دیگری اکانتی در تلگرام نخواهید داشت.

نکته مهم : روش پیشنهادی ما برای دیلیت اکانت تلگرام از استفاده از سایت تلگرام است چرا که در این روش از هیچ واسطه ای استفاده نمی کنید و مطمئن تر خواهد بود.

اگر می خواهید برنامه حذف اکانت تلگرام را دانلود کنید می توانید به بازار مراجعه کنید.

جلوگیری از دیلیت اکانت
شاید حذف اکانت تلگرام خوب نباشد چرا که بعد از این کار شما تا چند وقت اجازه نخواهید داشت که مجدد اکانت بسازید از این جهت ما پیشنهاد می کنیم دلیل را پیدا کنید که چرا به دنیال دیلیت اکانت تلگرام هستید.

برای نمونه خیلی از افراد به دلیل تبلیغات سر درد آور تلگرام می خواهد این کار را کنند اگر مشکل شما این است باید راه حل را پیدا کنید نه این که صورت مسئه را پاک کنید.

پیشنهاد می کنم برای حل این مشکل از تنظیمات تلگرام گزینه اضافه کردن به گروه و کانال ها را ببندید.

یا اگر به دلیل ریپورت بودن قصد دارید دیلیت اکانت بزنید به دنبال روش رفع ریپورت تلگرام باشید نه این که اکانت تلگرام را حذف کنید.

برای حل ریپوریت تلگرام می توانید از ربات رفع ریپورت استفاده کنید یا از استیکر ها برای رفع ریپورت استفاده کنید. در هر صورت منظور ما این است که دیلیت اکانت تلگرام می تواند ضرروی نباشد.

تنها در یک صورت پیشنهاد می شود که سراغ حذف اکانت تلگرام بروید آن هم زمانی است که هیچ علاقه ای به این برنامه ندارید و دیگر قصد ساخت اکانت تلگرام جدیدی نداشته باشید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 131 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 689 بازدید
...