0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (982 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
ریپورت تلگرام چیست؟ و  چگونه می توان از ریپورت خارج شد؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (982 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

ریپورت شدن یکی از مشکلاتی است که برای کاربران تلگرام به وجود می آید و اصلاً هم خوب نیست. عبارت ریپورت از کلمۀ Report انگلیسی گرفته شده و به معنای گزارش دادن است. به گزارشی که کاربران تلگرام برای ارسال پیام های ناخواسته به تلگرام ارسال می‌کنند، عمدتاً ریپورت شدن گفته می شود.

زمانی که یک کاربر ریپورت می شود، او نمی تواند به کاربرانی که در فهرست شماره تلفن های وی نیستند پیام ارسال کند و با پیام زیر مواجه خواهد شد: “Sorry, you can only send messages to mutual contacts at the moment” به این معناست که: “متاسفیم، در حال حاضر فقط شما می توانید به فهرست شماره تلفن های متقابل خود پیام ارسال کنید”.

اگر شما یا هر کاربر دیگر تلگرام خواسته باشد پیام های ناخواسته ای را به دیگران ارسال کند، به احتمال قطع به یقین ریپورت خواهد شد و با این مشکل مواجه خواهد شد. زمانی که شما سعی می کنید به یک کاربر که شمارۀ آن در فهرست تماس‌های تلگرام شما نیست، پیامی را ارسال کنید، در نوار بالای قسمت گفتگوی بین شما و او در تلگرام طرف مقابل، نواری مشاهده خواهد شد با عنوان؛ Report Spam

زمانی که کاربر مورد نظر تشخیص دهد که شما قصد اذیت کردن او را دارید و یا می خواهید پیام های ناخواسته برای او ارسال کنید، روی Report Spam کلیک کرده و اگر چندین نفر این کار را انجام دهند، حساب شما اصطلاحاً ریپورت شده و دیگر نمی توانید به افراد غریبه پیام یا تصویری را ارسال کنید و اصطلاحاً تلگرام شما ریپورت می شود.

یکی از روش هایی که به تازگی تلگرام در نسخه های جدید خود ارائه کرده تا کاربران به واسطۀ آن بتوانند شکایت خود را از ریپورت شدن به خود کارمندان تلگرام اعلام کنند، ربات تلگرام به نام Spam Bot است.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 2.8هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.5هزار بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 750 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 139 بازدید
...