0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (1.1هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

سرویس های آنلاین سفارش غذا در تهران و شهرستان ها را معرفی کنید.

قبل توسط (30 امتیاز)
دوست دارید یک کد تخفیف اسنپ مارکت داشته باشید و خریدهای سوپرمارکتی تونو انلاین انجام بدین؟ با سر زدن به سایت تخفیف هات خیلی راحت میتونین خریداتونو انجام بدین

3 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (801 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

6 شرکت و استارت‌ آپ که در حوزه ی سفارش آنلاین غذا فعالند:

1- زودفود: از امکانات زودفود می‌توان به پیدا کردن رستوران‌های اطراف شما اشاره کرد. همچنین رستوران‌هایی که در شهر شما غذا را با تخفیف عرضه می‌کنند جداگانه مشخص شده است. با زودفود می‌توانید از 18 شهر ایران غذا سفارش دهید. اگر هم ترجیح شما سفارش با موبایل است، زودفود هم برای اندرویدی‌ها و هم گوشی‌های دارای سیستم‌عامل آی‌اواس اپلیکیشن دارد. زودفود همچنین در صفحه اول وب‌سایت خود رستوران‌های پرفروش و پرطرفدار را هم جدا کرده است تا شما بتوانید راحت‌تر از میان آنها انتخاب کنید. یک ویژگی خوب زودفود این است که بعد از سفارش غذا می‌توانید به صورت آنلاین وضعیت سفارش  خود را پیگیری کنید و حتی زمان رسیدن غذا را ببینید و در صورتی که زمان مورد  نظر گذشته باشد با کلیک کردن روی یک لینک به زودفود اطلاع دهید تا وضعیت ارسال سفارش شما را پیگیری کند.

2- ریحون:  تمرکز بیشتر ریحون بر روی اپلیکیشن موبایل و تخفیف گرفتن از رستوران‌های مختلف تهران است. نقطه قوت ریحون اپلیکیشن موبایل آن است. اگر صفحه اول وب‌سایت ریحون را ببینید برای همه غذاها از همه رستوران‌ها 10 درصد تخفیف درنظر گرفته است که تمرکز این استارت‌آپ را روی تخفیف نشان می‌دهد. ریحون همچنین به ارایه کمپین‌های جنجالی معروف است برای روز سیزده بدر نیز تبلیغ 90 درصدی خرید آنلاین غذا را تبلیغ کرد اما پس از مراجعه به سایت و وارد کردن ایمیل به مشترک گفته می‌شد که 90 درصد تخفیف دروغ 13 بوده است.

3- ایزی‌پز:ایزی‌پز به‌جای ارسال آنلاین غذا برای شما مواد اولیه را ارسال می‌کند. پس از اینکه غذای مورد علاقه خود را انتخاب کردید این استارت‌آپ همه مواد اولیه آن را به صورت اندازه‌گیری شده و بسته‌بندی شده برای شما ارسال می‌کند، سپس شما با دستور پختی که همراه بسته فرستاده می‌شود خودتان شروع به آشپزی می‌کنید. یک نقطه ضعف ایزی‌پز می‌توان به نداشتن اپلیکیشن موبایل نسبت داد.

4- چیلیوری: چیلیوری وب‌سایتی بسیار شبیه به زودفود دارد و تمرکز خود را بر مشتریان همیشگی‌اش گذاشته است. درواقع شاید شروع استفاده از چیلیوری جذابیتی نداشته باشد به این دلیل که چیلیوری به مشتریان قدیمی خود سرویس‌های متفاوتی مانند تخفیف ارائه می‌کند. چیلیوری هم در صفحه اول خود رستوران‌ها را به دو دسته برتر و پرمخاطب تقسیم کرده است. پس از سفارش غذا شما می‌توانید به رستورانی که از آن غذا تهیه کرده‌اید امتیاز بدهید و همچنین می‌توانید امتیازی را که مشتریان به این دو دسته داده‌اند مقابل اسم آنها ببینید.

5- دلیون: اگر اهل خوردن صبحانه هیجان‌انگیز هستید پیشنهاد می‌کنیم این سرویس را امتحان کنید. یکی از نکات جالب دلیون منوی واحد است، یعنی از هرجا که غذا سفارش بدهید منوها تغییر نمی‌کند به این دلیل که خود دلیون برای پخت غذاها دست به کار شده است. البته محله‌هایی که می‌توانید از آنها سفارش دهید بسیار محدود است و فعلا فقط 9 محله در تهران امکان سفارش از این سرویس را دارند. یکی از نکات مثبت این سرویس اپلیکیشن بسیار خوب برای موبایل است که کاربران با آن به سادگی ارتباط برقرار می‌کنند

6- دلینو:  از نکات قوتش استفاده از عکسهای واقعی غذاهاست. ویژگی مهم دلینو که می‌تواند یک نقطه متمایز از دیگران باشد نرم‌افزار این شرکت است که در رستوران‌ها قرار دارد و سفارش شما مستقیما از طریق سایت در خود رستوران پرینت می‌شود و به همین دلیل برخلاف دیگر سرویس‌ها نیازی به تماس تلفنی یک شخص سوم از طرف سرویس آنلاین غذا با رستوران و احتمال رخ دادن خطای انسانی و نداشتن غذا و... نیست.

+1 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

به نظر سایت مامان پز هم به لیست زیر اضافی میشد به نوعی لیست کاملی در اومد.

تهیه غذای خانگی مامان پز.

0 امتیاز
قبل توسط (30 امتیاز)
منظورتون از سرویس چیه؟ ینی چجوری انلاین میشه سفارش غذا داد؟ من همیشه با کد تخفیف اسنپ فودی که تخفیف هات بهم میده سفارش انلاین غذا میدم خیلی عالیع.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 672 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 468 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 630 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 254 بازدید
+1 امتیاز
0 پاسخ 112 بازدید
...