0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (1.1هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
در لینکدین وقتی پروفایل یک نفر را مشاهده می کنی، لینکدین به آن فرد پیغام می دهد که فلانی پروفایل تورو دید. چگونه می توان جلو این کار را گرفت؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

برای اینکه بتوانبم به صورت ناشناس از پروفایل linkedin دیگران بازدید کنیم باید با ماوس بر روی عکس خود که در گوشه سمت راست بالا قرار دارد بروید و از منویی که ظاهر می شود گزینه Privacy & Settings انتخاب کنید. و در تب پروفایل بر روی لینک Select what others see when you’ve viewed their profile کلیک کنیم.

در صفحه ای که نمایش داده می شود  باید یکی از دو گزینه  Anonymous profile characteristics such as industry and title یا You will be totally anonymous را برای این منظور انتخاب کنید.

اگر گزینه Anonymous profile characteristics such as industry and title را انتخاب کنید وقتی پروفایل یک نفر را میبینید به اون فرد میگه یک Anonymous از پروفایل شما دیدن کرد. اگر گزینه You will be totally anonymous را انتخاب کنی کلا دیگه هیچ پیغامی به کاربری که پروفایلشو نگاه کردین نمیده!

نکته ای که وجود داره اینه که هر کدوم از این قابلیت هارو انتخاب کنید برای خودتون هم اعمال میشه یعنی اگه کلا غیر فعالش کنید هم به کسی که پروفایلشو دیدید پیغام نمی ده و هم اگه کسی پروفایل شمارو ببینه بهتون پیغام نمی ده.

منبع 

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 3.2هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 449 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.2هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 5.0هزار بازدید
سوال شده 7 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط Saeed Zarinfam (1.1هزار امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 282 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 221 بازدید
...