+2 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (2.6هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

لپتاپ من دارای حسگر fingerprint هست و می خواهم پروژه مدیریت حضور غیاب خودمو که الان دارم روش کار می کنم رو به سیستم اثر انگشت مجهز کنم
برای وصل شدن به این حسگر از جاوا باید چه کاری انجام داد؟

1 پاسخ

+3 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)

کار کردن با یک دیوایس سخت افزاری سه مرحله داره، اول اینکه درایورش باید نصب باشه تا سیستم عامل بتونه با اون دیوایس (مثلا حسگر اثر انگشت) ارتباط بر قرار کنه. دوم شناسایی API کار با دیواس، دیوایس های سخت افزاری معمولا API برای ارتباط برقرار کردن باهاشون دارند که در اکثر مواقع در زمان نصب درایور اون API ها هم نصب میشه، این API ها معمولا با زبان های سیستمی مثل C و C++ نوشته می شوند و برای اینکه شما در یک برنامه جاوا بتونید با اونا کار کنید باید از JNI یا در سطح بالاتر JNA استفاده کنید. سوم اینکه اگر خیلی خوش شانس باشیند و حسگر اثر انگشت از استاندارد ها پیروی کرده باشه می توانید از SDK های که برای برنامه نویسی جاوا برای کار با حسگر اثر انگشت وجود داره استفاده کنید:

و در آخر هم شاید حسگر اثر انگشت شما از استاندارد ها تبعیت نکرده باشه ولی شرکت سازنده SDK برای زبان جاوا داده باشه! اگر هم کلا SDK برای استفاده از حسگر اثر انگشتتون در جاوا پیدا نکردید می تونید با همون JNI یا JNA مستقیم با API دیوایس ارتباط برقرار کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.9هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 32 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 78 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 197 بازدید
سوال شده 2 سال قبل در برنامه نویسی توسط masoud shahhosseini_ (45 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 659 بازدید
...