+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط
بسته شده قبل توسط
چگونه می توان در موتور های جستوجو سایت خود را بالاتر ببریم؟

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (983 امتیاز)
انتخاب شده قبل
 
بهترین پاسخ
تمام وب سایت ها برای این که در بالاترین رتبه جستجوی گوگل، دیده شوند، در رقابت با یکدیگر هستند و برای تحقق این امر باید وب سایت خود را برای گوگل بهینه سازی کنند. بهینه سازی سایت، نیازمند اصلاح و نگهداری دائمی از محتوا می باشد. گوگل به دنبال وب سایت هایی است که به صورت مرتب و مستمر محتوای مرتبط، ارائه می دهند. درون مایه تازه وب سایت ها باعث می شود گوگل آن وب سایت را در با رتبه های بالاتری قرار دهد.عبارات و کلمات کلیدی در بهینه سازی سایتسایت گوگل برای ارزیابی و شناسایی سایت ها از عبارات و کلمات کلیدی استفاده می کند. گوگل مطالب سایت را ارزیابی می کند و به دنبال کلماتی می گردد که با عبارت یا کلمه جستجو شده، همخوانی داشته باشد و با آن مرتبط باشد. هنگامی که در حال بهینه سازی کردن سایت خود هستید بیشتر به عبارات داخل سایت تمرکز کنید، تا کلمات آن.

البته توجه کنید که از این عبارات بیش از اندازه استفاده نکنید. به دلیل این که ربات گوگل، استفاده از عبارات و کلمات کلیدی بیشتر از 2% از کل متن را به عنوان اسپم یا متن مزاحم، می شناسد و رنکینگ سایت را پایین می آورد. پس مراقب کلمات کلیدی و چگونگی به کار بردن آنها باشید.
تگ عنوان صفحهتگ های عنوان یکی از مهم ترین عناصر بهینه سازی سایت است و در هر سایت یک عنصر منحصر به فرد می باشد. تگ می تواند در نوار آدرس مرورگر هم باشد و عنصری است که ربات گوگل از آن استفاده می کند تا اطلاع یابد مطالب و محتوای داخل سایت در چه موردی است.

سپس گوگل بررسی می کند که آیا محتوای صفحه با تگ عنوان، ارتباط و همخوانی دارد یا خیر. از همان زمانی که گوگل، دامین هر صفحه را بررسی می کند، بسیاری از سایت ها همراه با نام شرکت خود، عنوان صفحات را با توضیحاتی در ارتباط با موضوع صفحه قرار می دهند تا نظر گوگل را جلب کند.
کیفیت محتوای سایتعنصر آخری که گوگل به دنبال آن می گردد محتوای منحصر به فرد است. کاربران و مشتریان گوگل، بازدیدکنندگان شما هستند و وقتی لیستی از نتایج جستجوهای کاربرانش را به آنها ارائه می دهد، خواستار جلب رضایت آن ها می باشد. بنابراین شما به گوگل کمک می کنید و همینطور گوگل به شما. کیفیت محتوا و عبارات کلیدی تاثیر بسزایی در بهینه سازی سایت دارند و کمک می کنند که بالاترین رتبه های نتایج جستجو را از آن خود کنید. پس اگر محتوای خوب و جالبی نداشته باشید یا محتوای سایت، خوب نوشته نشده باشد و یا بی ربط باشد نظر گوگل را جلب نخواهید کرد. پس حتماً از راهنمایی های گوگل پیروی کنید، در غیر این صورت در لیست سیاه گوگل قرار میگیرید.

سایت خود را برای گوگل بهینه سازی کنید و آن را خوانا سازید
توجه کردن به راهنمایی هایی که گوگل در زمینه بهینه سازی سایت، برای رنکینگ سایت ها قرار می دهد، شما می توانید وب سایت خود را در بالاترین نتیجه های جستجو ببینید. با اضافه کردن محتوای جدید و با کیفیت ، گوگل سایت شما را مشخص می کند تا به بازدیدکنندگان معرفی کند. پس همیشه از جذاب بودن و خوانا بودن سایت و محتوای خوب آن مطمئن باشید. زیرا تنها دلیل بهینه سازی سایت برای گوگل، جذب کردن کاربران و مشتریان جدید و بالابردن اعتبار و اشتراک گذاری سایت می باشد.منبع: طراحی وب سایت

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 365 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 69 بازدید
...