0 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (0 امتیاز)

برای انتخاب پارچه مبل کیفیت را باید به عنوان عامل مهم در نظر گرفت زیرا به دلیل استفاده روزانه از مبل، به مرور زمان پارچه ها مرغوبیت اولیه خود را از دست میدهند و اگر جنس پارچه مبل مناسب و مرغوب نباشند پس از مدت کوتاهی مبلمان شما جلوه و زیبایی خود را از دست میدهد. اگر از مبلمان کلاسیک یا استیل استفاده میکنید، ممکن است رنگ چوب برود یا فوم آنها خراب شود؛ در این صورت نیز بهتر است علاوه بر تعمیر ایرادات، پارچهی مبلی آنها را نیز تغییر دهید تا حس خوب خرید یک ست جدید مبلمان را نیز تجربه کنید. استفاده مداوم ار مبل ها موجب آسیب به رنگ چوب بدنه مبل شده و سطوح چوبی خراشیده می شوند. اگر به فکر تعویض رویه مبلمان خود هستید و در فکر کم کردن هزینه ها می باشید با متخصصین هوم سرویز مشورت کنید. اگر نمیتوانید به مراکز معتبری بسپارید یا فرد مطمئنی پیدا کنید؛ بهتر است با آموزش تعویض پارچه مبل در خانه آشنا شوید تا خودتان این کار مهم را انجام دهید. اگر مبلهای شما چرمی هستند ممکن است بعد از مدتی پوسته پوسته شوند در این صورت بهتر است تا آسیب به فوم نشیمنگاه نرسیده؛ لایهی بیرونی را با استفاده از پارچهی دیگر تغییر دهید.

تعمیرات مبلمان و نوسازی ان 

اگر مبل دوخت یا لمسه تزئینی دارد تا زمانیکه شما نخواهید گروه تعمیرات حق حذف آنها را ندارد. نوع پارچه و مبلمان چه تأثیری بر قیمت رویه کوبی مبل دارد؟ مثلا ممکن است پارچه مبل استیل رنگ و رو رفته باشد یا فوم خراب شده و یا پایه مبلمان و منبت کاری دچار مشکل شده باشد که تعمیر در هریک از این موارد با یکدیگر متفاوت است. البته تا حدودی نیز مردم حق دارند زیرا زمانی که پارچه مبل آسیب می بیند و دچار پارگی می شود چاره ای جز تعمیر، ترمیم و یا تعویض وجود نخواهد داشت اما تغییر رنگ پارچه مبل از آن دسته از روش های کم هزینه است که فرد در صورتی می تواند این روش را به کار گیرد که بافت پارچه مبل کاملا سالم باشد و تنها مشکل آن رنگ رو رفتگی باشد. اما مبلمان نیز مثل سایر اثاثیهها گاهی اوقات به دلیل نشست و برخاست بیش از حد و گذراندن طول عمر مفید، آسیب میبیند و احتیاج به تعمیر و تعویض دارند.

استفاده از فوم سرد 

فوم سرد کیفیت و کارایی و دوام این نوع مبلمان را بالا میبرد و باعث میشود این مبلمان برای استفاده روزمره مناسب نباشند. بهترین متریالی که برای مبلمان استیل مورد استفاده قرار میگیرد فوم سرد است. اگر فوم مبلمان خراب شود چه کنیم؟ تفاوت فوم سرد و فوم گرم چیست؟ فوم سرد کیفیت و کارایی و دوام مبلمان استیل را بالا میبرد و باعث میشود این مبلمان برای استفاده روزمره مناسب نباشند. اما در مقابل دوام و کارایی این مدل مبلمان بیشتر از مبلمانی است که در ساختار آنها از فوم گرم یا اسفنج استفاده شده است. در اینگونه موارد اگر پارچه سالم است که هیچ اما اگر آسیب دیده و باید تعویض شود؛ بهتر است به دقت پارچه را از مبل جدا کنید فوم آن را تعویض کرده و اگر به اسکلت بندی مبلمان آسیبی نرسیده؛ مجدد پارچه را روی آن بکشید و در آخر رویه کوبی کنید. احتمالا بارها به فکر تغییر دکوراسیون یا تعویض مبلمان خود افتادهاید. مبلمان یکی از اعضای اصلی دکوراسیون داخلی هستند.

اما این روزها بیشتر مردم شریف ایران به جز تهیهی مایحتاج منزل، توانایی انجام و تغییر سبک دکوراسیون خود را ندارند. این کارگاه تعمیرات مبل فعالیت خود را در سال 1380 آغاز کرده با مدیریت آقای میکائیل مرادی با 18 سال سابقه کاری در زمینه تعمیرات مبل - رویه کوبی - رنگ کاری - ورق کاری - تعویض پارچه مبل - تعمیرات مبل استیل راحتی ال ریلکسی و… برای اطلاعات بیشتر درباره امکان تعویض مبل قدیمی با مبل جدید، با ما تماس بگیرید. تصویر زیر نمونه دیگر از نمونه کار خدمات تعمیر مبل شانا است.شما برای استفاده از خدمات تعمیرات مبل شانا می توانید با کارشناسان ما در مبل شانا تماس بگیرید. پارچه های پشمی در برابر نخ کش شدن، چروک، لکه و تغییر رنگ بسیار مقاوم هستند، اما برای مبل شویی و تماس با آب مناسب نیستند، زیرا حالت نمدی و سخت پیدا میکنند. در تمامی این مراحل حتما عکس بگیرید زیرا ممکن است که جزئیات را فراموش کنید. 

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 1.5هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 33 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 54 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 107 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 134 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 76 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 63 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 82 بازدید
سوال شده 10 ماه قبل در لوازم خانگی توسط tamam (0 امتیاز)
...