0 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (0 امتیاز)

کولر اسپلیت رادیاتور ایرانی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین سیستم های تهویه مطبوع در بازار ایران می باشد. کولرهای گازی ایران رادیاتور در مدل ها و ظرفیت های مختلف از 9000 تا 30000 طراحی و تولید می شود تا بتواند پاسخگوی نیاز تمامی مشتریان خود باشد. از آنجایی که فرآیند تولید و ساخت این محصول با استفاده از مدرن ترین فناوری های روز دنیا انجام می شود، به همین دلیل باعث کاهش خطاهای انسانی، افزایش ضریب ایمنی و سطح کیفی دستگاه و افزایش راندمان، کارایی و کارایی سیستم های تهویه می شود. . ایران رادیاتور می شود. در زیر قصد داریم مزایا و معایب تهویه مطبوع ایران رادیاتور را به شما معرفی کنیم.

خرید کولر گازی در تهران

بررسی مزایا و معایب کولر گازی ایران رادیاتور

مزایای کولر گازی رادیاتور ایران
کولر و اسپلیت های گازی رادیاتور ایران یکی از برندهای پرطرفدار ایرانی در این دسته از محصولات می باشد. کولرهای ایرانی رادیاتوری بسیار محبوب هستند و دلیل آن کیفیت و قیمت مناسب آنهاست. در زیر به بررسی برخی از مزایا و ویژگی های این محصولات می پردازیم.

می توان از آن در مکان های مختلف استفاده کرد.
یکی از مهم ترین ویژگی های کولر گازی رادیاتور دار ایران اسپلیت این است که در ظرفیت های مختلف برای رفع نیاز مشتریان طراحی و تولید می شود. این پارتیشن ها را می توان در مکان های مختلف با اندازه ها و سلیقه های مختلف استفاده کرد. به همین دلیل می توانید از آن در منزل، تجاری، مطب، پزشک، هتل، مسافرخانه، شهرهای بزرگ و مناطق مرطوب استفاده کنید. در ضمن به دلیل اینکه طراحی این نوع کولر گازی بسیار زیبا و مشتری پسند است به راحتی با دکوراسیون های مختلف و سلایق مختلف سازگاری دارد.

خرید کولر گازی ایران رادیاتور در تهران

با استفاده از خازن و سیم پیچ اپراتور GOLDEN FIN
کندانسور و کویل عامل تولید شده برای این محصول با تکنولوژی Golden Fin. استفاده از این فناوری باعث افزایش عمر مفید دستگاه ها شده و در برابر خوردگی و فرسودگی بسیار مقاوم است.

مناسب برای شهرهای بزرگ با مشکلات آلودگی هوا.
آلودگی در شهرهای بزرگ یکی از معضلاتی است که همیشه مردم را آزار می دهد و ترجیح می دهند از دستگاه های آب سردکن استفاده نکنند. اسپلیت های ایرانی رادیاتور این مزیت را دارند که در شهرهای با آلودگی بالا مناسب و کاربردی هستند.

از دیگر ویژگی های مهم کولر گازی ایران رادیاتور می توان به موارد زیر اشاره کرد.
قابلیت استفاده از این یخچال در بازه دمایی 7- تا 45+ درجه سانتیگراد فناوری فوق العاده ای است و این امکان را به شما می دهد تا در مناطق سردسیر و گرمسیری از این دستگاه استفاده کنید.
کیفیت بسیار بالا در کنار قیمت مناسب.
مجهز به صفحه نمایش LED با وضوح بالا و کیفیت عالی.
برچسب انرژی بهینه با دسته های انرژی مختلف
استفاده از کمپرسور GMCC با کیفیت بالا
استفاده از گاز R410
توان خروجی و راندمان بالا.
توان خروجی تبرید و فوق خنک کننده.
میزان صدای تولید شده توسط این کولر گازی کم است.
قابل نصب و استفاده در مناطق با رطوبت بالا.
استفاده از فیلترهای درجه یک، سنگین و باکیفیت با عمر طولانی
استفاده از آلیاژهای با کیفیت، ضد زنگ و خوردگی.
نمایندگی های خدمات پس از فروش زیادی برای تعمیر و نگهداری این محصول وجود دارد.
در دسترس بودن قطعات در هنگام سرویس و خرابی دستگاه.

خرید داکت اسپلیت ایران رادیاتور در تهران


معایب تهویه مطبوع با رادیاتور ایران
با استفاده نکردن از کیت اینورتر، افرادی که می خواهند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند ممکن است دچار مشکل شوند.
از لوله های مسی استفاده نکنید: هنگام خرید کولر گازی ایرانی حتما رادیاتور لوله مسی بخرید.
قیمت این محصول نسبت به کولرهای آبی بالاتر است.
نصب و تعمیر این کولر باید توسط افراد مجرب و متخصص انجام شود.
مهم ترین نکته ای که در هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه کنید میزان مصرف برق و ظرفیت کولر گازی است. اگر دستگاه از نوع اینورتر نباشد، برق زیادی مصرف می کند و اگر دستگاهی متناسب با متراژ ساختمان خود انتخاب نکنید، باید هزینه زیادی را برای مصرف بالای برق بپردازید. پس در هنگام خرید حتما با مشاورین فروش بتا سرویس مشورت کنید تا بهترین محصول متناسب با نیاز خود را تهیه کنید کیفیت کولر گازی ایران رادیاتور چگونه است؟
کیفیت رادیاتور اسپلیت ایران مانند سایر محصولات تولید شده در این شرکت از کیفیت برتری برخوردار است و به همین دلیل می توانند با محصولات مشابه خارجی رقابت کنند. از نظر کاربران در مورد کولر گازی ایران رادیاتور، چیزی که باعث محبوبیت این محصول در بین مشتریان شده است، میزان صدای ناشی از کام است.

https://azarsaba.org/koler-gazi-inverter/

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 137 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 124 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
سوال شده 4 هفته قبل در لوازم خانگی توسط Parimoradi (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 170 بازدید
سوال شده 3 سال قبل در لوازم خانگی توسط multi (0 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 267 بازدید
...