0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (45 امتیاز)

مانتو کتی یکی از مدل‌های خاص و منحصر به فرد مانتو شناخته می‌شود که به واسطه سبک جذابش، در میان خانم‌ها با سنین متفاوت، بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. این مدل مانتو در مدل‌های متنوع به صورت جلو باز، جلو بسته، کوتاه یا بلند، یقه دار یا بدون یقه، با استفاده از پارچه‌های گوناگون از جمله کتان و پشمی، در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها تولید می‌شود. با توجه به تنوع بالا در سبک مانتوهای کتی، برای ست کردن شال و روسری با هر نوع مانتو، باید به یکسری نکات توجه کرد. راهنمای ست کردن شال و روسری با مانتو کتی، با علم به این موضوع، به شما در انتخاب شال و روسری مناسب با مانتو کتی کمک می‌کند.

• ست کردن شال و روسری مناسب با کت‌های رسمی

برای مانتوهای کتی با سبک رسمی پیشنهاد می‌شود از شال و روسری‌های طرح دار یا تک رنگ و کوتاه استفاده کنید. با توجه به اینکه مانتوهای کتی با سبک رسمی اغلب یقه دار هستند، استفاده از روسری‌های بلند قسمت یقه لباس را می‌پوشاند و جلوه یقه را از بین می‌برد. در صورتی که روسری کوتاه و مناسبی در دسترس ندارید، می‌توانید با گره زدن روسری دور گردن یا انداختن گوشه‌های شال به پشت کت، استایل رسمی خود را تکمیل کنید.

• نکات ست کردن شال و روسری با مانتو کتی اسپرت

اگر مانتو کتی شما سبک اسپرت است و برای محیط دوستانه، روزمره و… از آن استفاده می‌کنید، می‌توانید از انواع شال‌های نخی طرح دار و تک رنگ برای تکمیل استایل خود کمک بگیرید. استفاده از یک کتانی و یک شلوار اسکینی با این سبک مانتو و شال، جذابیت تیپ و استایل شما را بیشتر می‌کند.

• مدل‌های شال و روسری کلاسیک برای مانتو کتی

اگر به مانتوهای کتی با سبک کلاسیک علاقه دارید، مدل‌های شال و روسری کلاسیک برای مانتو کتی شما بهترین انتخاب هستند. روسری‌ها و شال‌هایی از جنس ابریشمی و با رنگ‌های تیره از جمله مشکی، جذابیت ویژه‌ای به استایل کلاسیک شما می‌بخشند. البته انتخاب رنگ شال و روسری برای استایل کلاسیک کاملا سلیقه‌ای است و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

• مدل‌های شال و روسری مدرن برای مانتو کتی

برای مانتو کتی‌های با سبک مدرن، طبیعتا باید به سراغ مدل‌های شال و روسری مدرن باشید. این سبک مانتوها اغلب با انواع شال و روسری با جنس‌های نرم و لطیف از جمله ساتن، کرپ و حریر ست می‌شوند. باتوجه به اینکه مدل‌های شال و روسری مدرن برای مانتو کتی تنوع بالایی دارد، افراد با هر سبک و سلیقه‌ای می‌توانند به راحتی شال و روسری مناسب با استایل خود را تهیه کنند.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 8 بازدید
سوال شده 1 هفته قبل در هنر توسط parandscarf (45 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 17 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
...