0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (5 امتیاز)

مسترکارت (Mastercard) و ویزاکارت (Visa Card) دو نوع کارت اعتباری بین‌المللی هستند که توسط شرکت‌های مستقلی به نام‌های "مسترکارت" و "ویزا" صادر می‌شوند. این شرکت‌ها خدمات مالی را فراهم می‌کنند و با بانک‌ها و موسسات مالی در سراسر جهان همکاری می‌کنند تا امکانات پرداخت الکترونیکی و انجام تراکنش‌های مالی را فراهم سازند.

کارت‌های مسترکارت و ویزاکارت قابل استفاده در سراسر جهان هستند و با آنها می‌توانید در فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، سایت‌های خرید آنلاین، دستگاه‌های پوز (POS) و دستگاه‌های خودپرداز (ATM) از خدمات مالی استفاده کنید. با استفاده از این کارت‌ها می‌توانید خریدهای آنلاین انجام دهید، بلیط هواپیما و هتل رزرو کنید و همچنین وجه نقد را از دستگاه‌های خودپرداز در سراسر جهان برداشت کنید.

مزایای استفاده از مسترکارت و ویزاکارت شامل کارمزدهای پایین، قابلیت دریافت صورت‌حساب روزانه برای تراکنش‌ها، قابلیت برداشت وجه نقد از دستگاه‌های خودپرداز در سراسر جهان و امکان استفاده از آنها در تراکنش‌های بین‌المللی است.

به طور کلی،  خرید ویزا و مستر کارت  به عنوان دویی از کارت‌های اعتباری بین‌المللی، در دسترسی به خدمات مالی و انجام تراکنش‌های مالی در سراسر جهان بسیار رایج و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در بازار و اقتصاد توسط sanazemani36 (5 امتیاز)
+1 امتیاز
1 پاسخ 17.5هزار بازدید
...