+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
آموزش ست کردن کتانی سفید و شلوار زنانه

 

کتونی سفید، مدت زیادی است که از پرطرفدارترین رنگ ها در میان مدل های مشابه خود می باشد. شما در هنگام خرید احتمالا متوجه ترکیب رنگ کفش های درون ویترین های مغازه شده اید. اغلب رنگ هایی که در ویترین ها قرار می گیرند رنگ های سفید و مشکی یا ترکیبی از این دو هستند. در این مقاله پادمیرامگ به بررسی تاریخچه کتانی سفید، نحوه استایل کردن کتانی سفید با انواع شلوار زنانه و شلوار جین زنانه پرداخته است. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.


تاریخچه کفش کتانی سفید

در اصل کفش های کتانی قدمت طولانی دارند و به سال 1800 میلادی برمی گردند. در ابتدا کفش های کتانی به حالت کشیده و باریک تولید می شدند که باعث آسیب رساندن به پا می گشت. به مرور زمان و پیشرفت فناوری در آمریکا مدلی از کفش های کتان تولید شدند که به آن keds می گفتند. این مدل از کفش به تولید انبوه رسید و بین المللی شد. اما کمی بعد از آن، یک فرد آلمانی موفق شد برند خود را به نام آدیداس برای تولید این کفش های کتانی سفید به ثبت برساند. این برند در ابتدا برای تولید کفش های ورزشی استفاده می شد. بسیاری از ورزشکاران این کفش ها را برای استفاده در مسابقات ورزشی خود انتخاب می کردند. امروزه اما کفش های تولید شده از این برند در انواع کاربردها و مدل ها طراحی می گردند. مطمئنا کفش های کتانی سفید همیشه به عنوان یک انتخاب ساده اما شیک تلقی می شوند.
اما اینجا یک سوال پیش می آید که با کتانی سفید زنانه چی بپوشیم؟ جواب دادن به این سوال چندان سخت نیست زیرا کتانی سفید را شما به همراه شلوارهای متفاوت با رنگ های متفاوت می توانید استفاده کنید. برخی ها تصور می کنند حتما کفش کتانی سفید را باید به همراه شلوار جین تیره زنانه و رنگ های آبی یا ذغالی ست کنند اما اینطور نیست. انتخاب یک شلوار کرم یا گلبهی برای ست کردن با کتانی سفید نیز می تواند مناسب باشد.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

...