+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (45 امتیاز)
10 مدل جذاب بستن شال زنانه برای مراسم مجلسی

شال زنانه جزئی از لباس زنانه است که برای موقعیت های مختلف در جنس و مدل های متفاوتی استفاده می گردد. همانطور که شما برای هر مراسمی مدل لباس جدیدی طراحی یا خریداری می نمایید، طراحی نحوه ی بستن شال مجلسی زنانه نیز می تواند متنوع باشد. چرا که بسیاری از خانم ها پوشیدن شال به صورت متداول و قدیمی را دیگر نمی پسندند و ترجیح می دهند در مراسم و مجالس به گونه ای متفاوت این پوشش سر را استفاده نمایند. ما در این مقاله قصد داریم انواع مدل جذاب بستن شال زنانه برای مراسم مجلسی را به شما بگوییم. تا انتها با تیم پژوهشی پرند اسکارف همراه باشید.


شال زنانه مجلسی چیست؟

شال مجلسی زنانه را می توان در مدل های متنوعی روی سر بست. در مقالات گذشته در خصوص شال زنانه کمی صحبت کردیم شما می توانید برای مطالعه بیشتر مقاله "انواع مدل شال زنانه" را بخوانید. اما بد نیست پیش از آن که روش های مختلف بستن شال برای مجالس را بگوییم یک یادآوری در مورد شال مجلسی زنانه داشته باشیم. شال زنانه پارچه ای مستطیل شکل است که نوع کاربری آن از گذشته تا کنون تغییر کرده است. در گذشته شال برای بستن گردن و کمر استفاده می شد اما امروزه با پیشرفت صنعت مد، از شال برای پوشش سر استفاده می گردد. البته در بسیاری از مناطق همچنان از شال برای بستن گردن و کمر استفاده می شود اما دیگر به آن شال گردن یا شال کمر می گویند. امروزه شال به معنای پارچه ی مستطیل شکلی که برای پوشش سر بانوان استفاده می شود وجود دارد.
شال زنانه جزئی از پوشش بانوان ایرانی به نام حجاب است. در کشورهای اسلامی مانند ایران که حجاب به عنوان یک قانون است، بسیاری از دختران و بانوان ایرانی از شال به خاطر راحتی آن به عنوان پوشش سر یا همان حجاب استفاده می کنند. شال زنانه را در انواع مختلف و مدل های گوناگونی استفاده می کنند. امروزه با یک جستجوی ساده در اینترنت شما می توانید انواع مدل های مختلف بستن شال را ببینید. شال زنانه مجلسی یکی از انواع شال زنانه است که ما قصد داریم در این مقاله روش های مختلف بستن شال برای مجالس را بگوییم.

 

منبع: پرند اسکارف

 

سوالات مشابه

+1 امتیاز
0 پاسخ 42 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 23 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
سوال شده 6 ماه قبل در گوناگون توسط parandscarf (45 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
...