0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (15 امتیاز)

پرداخت هزینه سئو بصورت ماهیانه معمولاً در قراردادهای یکساله استفاده می شود و علاوه بر بهینه سازی سایت شامل خدمات گرافیکی و بطور کلی مدیریت بخش های مختلف وب سایت خواهد بود. حداقل هزینه سئو سازی سایت با این روش بسته به امکاناتی که به مشتری ارائه می شود ماهیانه 5 میلیون تومان است.
پرداخت هزینه سئو بصورت ماهیانه این امکان را به شما می دهد تا هر وقت که مایل باشید کلمات کلیدی جدیدی به سئوکار معرفی کنید و در صورت عدم تمایل به همکاری هزینه خدمات سئو را از ماه بعدی پرداخت نکنید.
همچنین می توانید نظارت کاملی بر علمکرد سئوکار داشته باشید و بصورت هفتگی یا ماهیانه درخواست ارائه گزارش کار کنید و از این طریق همواره در جریان فرآیند بهینه سازی سایت خود و خدماتی که برای شما انجام می شوند قرار بگیرید.
بهینه سازی سایت با پرداخت هزینه ماهیانه علاوه بر افزایش رتبه سایت بخاطر اینکه خدمات گسترده ای مانند طراحی گرافیکی بنرهای سایت و اسلایدر، تولید محتوا، درج محصولات و بروزرسانی قیمت ها و نیز پاسخ دهی به کامنت مشتریان را ارائه می کند برای کارفرما بسیار مناسب تر است.
در سایر روش هایی که برای افزایش رتبه سایت در گوگل توضیح داده شد معمولاً قرارداد بصورت 6 ماهه نوشته می شود و کارفرما موظف است هزینه سئو سایت خود را تا پایان مدت قرارداد پرداخت کند، حتی اگر مثلاً در ماه دوم برای کلمات کلیدی موردنظرش به صفحه یک گوگل رسیده باشد. اما در پرداخت هزینه سئو به صورت ماهیانه شما می توانید هر زمان که خواستید از ادامه همکاری با شرکت سئو انصراف دهید و اگر مثلاً بعد از 3 ماه سایت شما به صفحه یک گوگل رسید و یا رتبه موردنظرتان را در نتایج جستجوی گوگل کسب کردید، هزینه سئو را برای ماه های بعدی پرداخت نکنید.
این روش پرداخت هزینه سئو برای شرکت ها و فروشگاه هایی مناسب است که علاوه بر خدمات بهینه سازی و افزایش رتبه سایت نیازمند مدیریت کامل وب سایت خود هستند و می خواهند تمامی کارهای مورد نیاز از جمله درج محصولات و بروزرسانی قیمت ها، تولید محتوا، طراحی گرافیکی بنرها و پاسخ دهی به دیدگاه کاربران و درج تبلیغات رپورتاژ آگهی بصورت یکجا توسط شرکت سئو انجام شود.

قیمت سئو در سئو روز

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 83 بازدید
+1 امتیاز
4 پاسخ 137 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 102 بازدید
...