0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (0 امتیاز)


افراد زیادی هستند که به دنبال خرید کلاه گیس با دلایل متفاوتی هستند. در خرید کلاه گیس باید به نکاتی توجه کنید که از خرید خود پشیمان نشوید. در ادامه با برخی از این نکات آشنا خواهید شد. رعایت این نکات باعث می شود که از خرید خود احساس رضایتمندی داشته باشید.
قبل از خرید کلاه گیس به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
رعایت نکات زیر باعث می شود که انتخاب بهتری داشته باشید.
انواع کلاه گیس را بشناسید.
انواع کلاه گیس به دو دسته کلاه گیس طبیعی و مصنوعی تقسیم می شود.
کلاه گیس طبیعی: اگر موهای کلاه گیس واقعا موهای انسانی باشد در دسته طبیعی قرار می گیرد. ساخت این دسته کلاه گیس ها روند جالبی دارد. اگر قصد خرید کلاه گیس طبیعی دارید بهتر است بدانید که از این دسته برای مصارف روزانه و معمولا مدت زمان طولانی استفاده می شود. مثلا کلاه گیس شیمی درمانی اغلب طبیعی است.
همچنین باید بگوییم که خرید کلاه گیس طبیعی از باقی کلاه گیس ها پرهزینه تر است.
کلاه گیس مصنوعی: موهای این کلاه گیس ها از الیاف مصنوعی ساخته شده و کیفیت و زیبایی نمونه های طبیعی را ندارند.
با توجه به حالت چهره خودتان انتخاب کنید
تجربه ثابت کرده که بهتر است بر اساس فرم چهره یا صورت کلاه گیس را خریداری کنیم. چهره انسان ها حالات مختلفی دارد ولی از نظر هندسی معمولا شبیه به یکی از این ۶ مورد است.
• صورت گرد
• صورت بیضی شکل
• چهره مربعی شکل
• صورت لوزی
• صورت قلبی
• صورت های کشیده
در انتخاب رنگ کلاه گیس به رنگ پوست خود توجه کنید
رنگ موهای خودتان یک رنگ طبیعی و هارمونیک است که با ویژگی های سایر بخش های بدن از جمله فرم صورت و رنگ پوست شما مطابقت دارد. بنابراین بهتر است که در حین خرید کلاه گیس مد نظر خود، حتما به این موضوع توجه داشته باشید.
اندازه سر خود را بگیرید
قبل از خرید کلاه گیس بهتر است خودتان شخصا اندازه سر خود را اندازه گیری کنید. زیرا اگر اندازه گیری نکرده باشید روند خرید شما طولانی خواهد شد و یا موفق نخواهید شد متناسب با سایز سرتان خرید کنید. اندازه سر از این جهت اهمیت دارد که کلاه گیس باید دقیقا سایز سر باشد و اگر بزرگ یا کوچک باشد باعث حرکت آن و ناراحتی شما خواهد شد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 51 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 31 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 687 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.2هزار بازدید
...