+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
نحوه ست کردن کلاه کپ برای استایل اسپرت دخترانه و پسرانه

 

پادمیرا یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه ی پوشاک در شمال کشور می باشد. کلاه یکی از اکسسوری هایی ست که در گذشته جزو پوشاک محسوب می شده و برای محافظت از سر و مو استفاده می گردید. با گسترش صنعت مد و همه گیر شدن آن، نقش کلاه نیز در بین جوانان بیشتر شد و بر تعداد علاقمندان به این اکسسوری افزود. کلاه کپ یکی از انواع کلاه هایی ست که هم در بین دختران و هم در بین پسران محبوبیت بسیاری دارد. اما کلاه کپ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ استایل دخترانه با کلاه کپ و استایل پسرانه با کلاه کپ چگونه است؟ و سوالاتی از این دست که قرار است در این مقاله به آن ها بپردازیم. تا انتها با ما باشید.


کلاه کپ چیست؟

ست کلاه کپ با بلوز و شلوار لی جزو محبوب ترین استایل های کلاه کپ می باشد. این کلاه محبوب قابلیت این را دارد که با انواع لباس ها هماهنگ شود، اما پیش از آن می خواهیم بدانیم کلاه کپ چیست؟ کلاه کپ که با نام های کلاه بیسبال، کلاه نقاب دار، کلاه نقابی یا کلاه لبه دار شناخته می شود، کلاهی ست کژوال و در تابستان بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این کلاه یک کلاه لبه دار است که در بخش پوشش سر گود و در قسمت جلو یک لبه ی بلند دارند. به دلیل این که کلاه کپ حالتی اسپرت دارد، اغلب افراد ترجیح می دهند آن را با استایل اسپرت ست کنند تا جایی که بیشتر رپرها از این کلاه استفاده می نمایند.


ویژگی های کلاه کپ

ست کلاه کپ درست است که بیشتر با استایل اسپرت همخوانی دارد و با لباس هایی از جنس چرم، جین، پشمی، هودی ها و ... ست می شود، اما برخی از افراد مشهور کلاه کپ را همراه با کت و شلوار نیز ست می نمایند که این امریست کاملاً سلیقه ای و بستگی به روحیات شخص دارد. اما در اکثر مواقع و اغلب افراد تمایل دارند که کلاه کپ را به همراه استایل اسپرت استفاده کنند. در ادامه ویژگی های کلاه کپ را با هم بررسی می کنیم تا ببینیم چرا این کلاه تا این حد پرطرفدار است. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:


◘ محافظت از پوست صورت

ست کلاه کپ همانطور که گفته شد اصلی ترین وظیفه ای که بر عهده ی آن است، محافظت از سر و مو می باشد. کلاه کپ به دلیل داشتن یک لبه ی نسبتاً بلند، می تواند از پوست شما در برابر نور خورشید و آفتاب محافظت نماید. درست است که کرم های ضد آفتاب مختلفی برای محافظت از پوست در بازار وجود دارد، ولی در بسیاری از مناطق که گرمسیر هستند و آفتاب سوزانی دارند، کرم ضد آفتاب به تنهایی نمی تواند پوست شما را از آفتاب سوختگی محافظت نماید. به همین علت باید از یک کلاه لبه دار استفاده کرد تا از تابش مستقیم نور خورشید به پوست صورت جلوگیری کرد. فروشگاه اینترنتی پادمیرا ارائه دهنده انواع کلاه کپ زنانه در سطح کشور می باشد.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 34 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 7 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 51 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
...