+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (15 امتیاز)

یکی از سؤالات مهم که بسیاری از کاربران سایت از ما پرسیده بودن این بود که آیا خودمان محتوای بهینه برای سایتمان تهیه کنیم و یا اینکار را به فرد و یا شرکت خاصی واگذار کنیم؟

جواب صریح ما نوشتن محتوا سئو شده توسط خود شماست، هیچ‌کسی دلسوزتر از شما برای سایت و یا کسب و کارتان نیست، هیچ‌کسی متعهدتر از شما برای این کار نیست.

شاید شما با صرف مبالغ هنگفت اینکار را به فردی واگذار کنید و سرخوش از اینکه به‌زودی به چیزی که می‌خواهید می‌رسید در آسایش و به دور از دغدغه نوشتن محتوا به کار دلخواه خود بپردازید ولی بدانید دیر یا زود پشیمان خواهید شد از اینکه چرا خودتان اینکار را نکردید.

زمانی که محتوای وب‌سایت شما به تعداد زیاد در گوگل ایندکس شد و محتواها حتی با داشتن کوچک‌ترین مشکل فنی در نوشتن انتشار داده شدن و شما بعد از خواندن این مقاله شاید مشکلاتی را پیدا کردید و حالا بخواهید آن‌ها را رفع کنید.

می‌دانید حالا باید چقدر انرژی بگذارید و تک‌تک آن مقالات را بازنویسی کنید و تازه گوگل بعد از ماه‌ها بیاید و سایت شما را دوباره رتبه دهی کند؟!

یکم روی این موضوع فکر کنید. ما در نظر می‌گیریم شما حالا تصمیم گرفته‌اید خودتان شخصاً آموزش سئوحرفه ای وردپرس را یاد بگیرید و بعد به صورت کاملاً حرفه‌ای محتوا تولید کنید.

قبل توسط (0 امتیاز)
شما از سایت و یا پیچ اینستاگرام بلک وب هم میتونین استفادع کنید قیمت مناسب میگیرن پروژه هارو. blakweb.ir

4 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
بنظرم سئو رو باید خود شخص مالک سایت انجام بده البته بعد از آموزش های استاندارد اینجوری هم از نظر مالی صرفه جویی کرده هم میدونه که باید چیکار کنه
قبل توسط (10 امتیاز)
موافق نیستم
سئو یک تخصصه
0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
به نظرم انجام سئو مثل هر کار دیگه‌ای نیاز به تخصص داره و اگر تخصصش رو دارید خودتون انجام بدید وگرنه آسیب های بدی می‌تونید به ساختار سایتتون بزنید که بعدها به کار و وقت و هزینه بیشتری برای اصلاحش نیاز پیدا می‌کنید.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

با سلام
قعطا بسیار مطمئن تر هست که شما خدمات سئو سایت خود را به یک شرکت که متشکل شده است از بهترین سئوکارها هست بسپارید. هرچند برخی از سئوکارهای معروف هم بصورت فردی فعالیت میکنند. بدلیل نداشتن تجربه و نداشتن دانش تولید محتوا و مهمتر از همه ندانستن اطلاعات سئو سایت شما خودتون نمی توانید در این راه موفق شوید و پس از گذراندن وقت و نتیجه نگرفتن بدنبال سئوکار خوب هستید تا سایت شما را بهینه کند.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

اگر وقت دارین، آموزش ببینید و خودتون انجام بدید، البته از مشاوره هم استفاده کنید که مطمئن باشید مسیر درسته

اگه فرصت ندارید، واگذار کنید، شرکت نیواد یکی از خوبای این حوزه هستن، کار طراحی سایت و سئوشون عالیه

https://nivaad.com/

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 105 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 74 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 49 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط neghar147 (15 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 76 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 55 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط neghar147 (15 امتیاز)
...