0 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (0 امتیاز)

ظروف تفلون در هر آشپزخانه ای به دلیل ویژگی های متمایز خود محبوب هستند و به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. این ظروف دارای ویژگی های متمایزی نسبت به ظروف دیگر هستند. اولین ویژگی نچسب بودن این ظروف می باشد. از دیگر ویژگی ها می توان به مقاومت زیاد این ظروف در برابر گرما اشاره کرد. اما گاهی اوقات اندکی پس از استفاده از قابلمه های جدید متوجه می شوید که پوشش تفلون پوسته پوسته می شود یا خواص نچسبی خود را از دست می دهد. توصیه ما این است که با بازسازی ظروف تفلون قابلمه های خود را مثل روز اول نو تحویل بگیرید. برای نوسازی ظروف آشپزخانه، این کار را به یکتا تفلون بسپارید

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

معرفی گالن پلاستیکی 5 لیتری پویا پلاست

گالن 5 لیتری پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه پلی اتیلن مرغوب و با کیفیت بالا طراحی و تولید شده است. استفاده از مواد PE سبب شده تا در مقابل اکسید کننده ها بسیار پایدار بوده و به راحتی اکسید نشود. ضربه پذیری بالا، مقاومت شیمیایی حداکثری و همچنین مقاومت در برابر نور و حرارت و فشار، از مهمترین ویژگی های این گالن 5 لیتری استثنایی می باشد. شکل ظاهری منظم و مکعبی شکل و بهره مندی از امکان چیدمان ظرف روی یکدیگر، سبب شده تا تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ظروف پلاستیکی صنعتی گالن 5 لیتری کود و سم را به صورت ویژه در سبد خرید خود قرار دهند.

انواع گالن 5 لیتری تولید شده پویا پلاست قادر است انواع مختلف مایعات را به میزان بیش از 5 لیتر در خود به بهترین نحو نگهداری نماید. همچنین این گالن دارای یک دسته مقاوم و ثابت با فضای مناسب برای دستان بزرگ است، به همین دلیل به راحتی قابل حمل و جابجایی است. مشتریان گرامی به راحتی می توانند نام محصول، شرکت، لوگو و اطلاعات تماس خود را در تیراژهای بالا بر روی این محصول حک نمایند.

گالن5 لیتری از استحکام، سختی و دوام بسیار بالایی برخوردار است. کیفیت بالای گالن 5 لیتری به دلیل استفاده از مواد اولیه مرغوب و درجه یک است که با نظارت دقیق از پتروشیمی های برتر کشور تهیه می گردد. درب محکم و آب بند گالن 5 لیتری پلی اتیلن در تنوع رنگی بالا به شما این امکان را می دهد تا حدود زیادی دست تان برای سفارشی نمودن محصول نهایی باز باشد. این محصول با کمک واشرفوم مخصوص به راحتی و بدون دغدغه آب بند می شود، بطوریکه گالن 5 لیتری زرپلاست از کمترین میزان نفوذپذیری و بیشترین میزان استحکام و سفتی بدنه برخوردار است.

ویژگی گالن پنج لیتری پویا پلاست

  • درب های مستحکم و ضد ریزش
  • بدنه بسیار مقاوم و محکم
  • مقاومت بالا در برابر ضربه
  • موفقیت حداکثری در تست پرتاب
  • قدرت تاب آوری بالا در زمان چیدمان گالن ها روی هم

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 720 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 396 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 139 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 170 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 164 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 73 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 104 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 306 بازدید
...