0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

ساعت هوشمند مدل Z66 Ultra یکی از محصولات موجود در بازار است که از لحاظ عملکردی و ظاهری کاملا مشابه نمونه سری ۸ از برند گران قیمت آن می باشد.

ساعت هوشمند مدل Z66 Ultra
این ساعت از یک صفحه نمایش با بدنه ای زیبا و بند تشکیل شده است . بدنه این محصول از جنس زیرکونیوم ساخته شده و دارای سه دکمه می باشد که دو دکمه بصورت فشاری و دیگری هم بصورت پیچی و فشاری عمل می کند . هر کدام از این دکمه های برای پردازشی خاص استفاده می شوند . یکی از این دکمه ها برای روشن و خاموش کردن استفاده شده و دکمه پیچی آن با حالت چرخشی خود امکان جابجایی آیکون های مینو را فراهم می کند و با فشار دادن آن می توانید از صفحه مورد نظر خارج شوید . در کناره های صفحه نمایش ساعت Z66 Ultra شیار هایی بوجود آمده است که نشان از قابلیت تعویض بند آن را دارد . این محصول شامل یک بند سیلیکونی بسیار زیبا و خاص می باشد که می توانید آن را مطابق سلیقه خود در طرح و رنگ های متفاوت تغییر دهید .

ویژگی های صفحه نمایش
نمایشگر این ساعت دارای اندازه ۴۹ میلی متری و وضوح صفحه ۴۲۰ x 485 می باشد که بصورت تمام لمسی عمل می کند . کیفیت نمایش رنگی ای محصول به قدری بالا می باشد که با یک بار بستن آن روی دست متوجه تفاوت آن با واچ۸ های اولترا گران قیمت نخواهید شد . عملکرد تاچ در این وسیله کاربردی بسیار سریع بوده و با هر ضربه انگشت شما با حساسیت بالا و دقیق واکنش نشان می دهد .

اتصال به تلفن همراه
ساعت Z66 با استفاده از بلوتوث به گوشی شما و وصل شده و امکانات کاربردی بیستری را در اختیار شما قرار می دهد و برای نحوه اتصال این محصول به دستگاه خود نگران سیستم عامل آن نباشید زیرا با تمامی گوشی های اندروید و IOS سازگاری دارد و می توانید به راحتی به آن ها متصل نمایید .

قابلیت تماس
از آنجایی که روی بدنه این ساعت یک اسپیکر و میکروفون تعبیه شده است و در منوی آن امکان شماره گیری موجود است می توانید با استفاده از این ساعت تماس های خود را مدیریت نمایید و همچنین امکان مکالمه مستقیم از طریق ساعت فراهم می باشد .

برنامه های عملکردی ویژه
این ساعت از ویژگی های بسیاری بهره می برد که آن را به یک محصول همراه و کارآمد تبدیل کرده و می تواند برای استفاده های رسمی و روزمره و ورزشی آقایان و خانم ها انتخابی مناسب باشد . این ساعت مجهز به گواهینامه استاندارد IP67 می باشد که مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار را بالا می برد . همچنین دارای اپلیکیشن هایی می باشد که کارایی مسافت سنج ، ارتفاع سنج ، قدم شمار ، کالری سنج و … را انجام می دهند . این ساعت هوشمند از حالت های ورزشی متنوعی پشتیبانی می کند که می توانید این ساعت زیبا و کاربردی را در هنگام ورزش نیز به همراه داشته باشید .

سنسور ها
حسگر هایی برای کارایی بهتر در ساعت هوشمند Z66 Ultra در نظر گرفته شده اند که به عنوان همراه همیشگی شما عملکردهای ویژه ای را ارائه می دهند . این سنسور های سلامت برای ضربان قلب ، فشار خون ، سنجش اکسیژن خون ، فشار سنج و … استفاده می شوند .

باطری
باطری که در این ساعت لحاظ شده است بصورت شارژی عمل می کند . در صورت روشن بودن برخی حسگرها میزان شارژدهی این ساعت با حالت خاموشی آن ها متفاوت خواهد بود و با فعال بودن سنسورها می توانید به مدت طولانی تری شاهد دوام باطری آن باشید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 90 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 60 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 77 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 91 بازدید
...