0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
ساعت هوشمند مدل W007 یک ساعت با قابلیت نصب مستقیم سیم کارت است که با ظاهری زیبا مناسب استفاده های رسمی، ورزشی و روزمره می باشد.

ساعت هوشمند مدل W007
این ساعت شگفت انگیز دارای باطری از نوع لیتیومی با ظرفیت ۳۸۰ میلی آمپر ساعت می باشد. صفحه نمایش این محصول با رزولوشن ۳۸۵×۳۲۰ به شکل مستطیل بوده و جنس بدنه آن فلزی با شیشه معدنی می باشد که ساعت مقاومی را ارائه می دهد. جنس بند این ساعت نیز از سیلیکون می باشد که در استفاده طولانی مدت و در صورت تعرق باعث ایجاد اذیت نشود. از امکانات ویژه این ساعت می توان به وجود حسگرها اشاره نمود. این ساعت دارای حسگرهای ضربان قلب، شتاب سنج، گام شمار، فشارسنج، سنجش کیفیت خواب و اکسیژن خون می باشد. همچنین ساعت هوشمند W007 دارای یک دوربین با کیفیت ۰.۳ مگا پیکسلی بالای نمایشگر آن می باشد که قابلیت عکس برداری و ذخیره در حافظه داخلی ساعت را دارد. این ساعت امکان پشتیبانی از کارت حافظه خارجی را هم دارد و در صورت نیاز به حافظه بیشتر عکس ها را در آن نیز می توان ذخیره نمود.

قابلیت های عملکردی ساعت هوشمند W007
این محصول دارای قابلیت هایی مانند امکان مکالمه و تماس، کنترل موسیقی، آلارم و ماشین حساب، تعویض بند، سنجش میزان کالری، پشتیبانی از تم های متحرک و ۱۲ تم متنوع، کنترل شاتر دوربین، نمایش لیست مخاطبین و پیام های شبکه های اجتماعی و همچنین سنسور چرخش مچ دست می باشد که هنگام چرخش دست به چپ و راست صفحه آن روشن و ساعت را نمایش می دهد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 89 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 91 بازدید
...