0 امتیاز
قبل در بازار و اقتصاد توسط (36 امتیاز)
طراحی کمپ پیش ساخته، نقشی بسیار اساسی را در بهینه سازی مراحل ساخت، همچنین بهبود استحکام و عمر آن ایفا می کند. طراحی کمپ های پیش ساخته باید مطابق با اصول مهندسی بوده و به ویژه می بایست بتواند مقاومت خود را در برابر انواع نیروهای وارده تضمین نماید؛ به ویژه اینکه کمپ پیش ساخته به صورت دو طبقه یا چند طبقه باشد.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (36 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

شرکت ایران کانتین واقع در شهر شیراز، به عنوان بزرگترین تولیدکننده انواع کانکس‌های پیش‌ساخته در جنوب کشور و اولین دارنده گواهینامه نشان کیفیت اروپا (CE) و همچنین گواهینامه‌های معتبر و استاندارد TUV، ISO و OHSAS در زمینه طراحی و ساخت انواع کمپ و ساختمان پیش‌ساخته در ایران، مفتخر است با سابقه بیش از ۱۵ سال اجرای پروژه‌های بزرگ پیش‌ساخته، مجری ساخت و نصب انواع پروژه‌های کانکس و کمپ پیش‌ساخته در سطح کشور باشد.
محصولات ایران کانتین طیف وسیعی از سازه‌های پیش ساخته (کانکس، کمپ، شلترهای نظامی و مخابراتی، کیوسک‌های فایبرگلاس و …) را شامل می‌شود. انواع کانکس اداری، کانکس کلاس درس، کانکس سرویس بهداشتی، کانکس نگهبانی و همچنین طراحی، ساخت و نصب کمپ‌های اداری، مسکونی و خوابگاهی، برخی از محصولات و خدمات ایران کانتین می‌باشند. از دیگر خدمات این شرکت می‌توان به تولید ورق عرشه فولادی و فروش ساندویچ پانل اشاره داشت.
کانکس‌های ایران کانتین از جنس ساندویچ پانل بوده و در برابر حرارت و صوت از مقاومت بالایی برخوردار می‌باشند. کانکس‌های این شرکت از نوع مدرن، با کاربری صنعتی بوده و با بهره گیری از طراحی علمی و پیشرفته، کف‌سازی قوی و استحکام زیاد، عمر طولانی را برای خود تضمین می کنند.
کیفیت بالای متریال‌ها و مصالح بکار رفته در کانکس‌های ایران کانتین، کیفیت ساخت و نظارت بر آن، دکوراسیون داخلی و نمای خارجی شیک و لوکس، قابلیت انعطاف‌پذیری در برابر سفارشی سازی مشتریان و … از ویژگی‌های کانکس ایران کانتین می‌باشد.

https://eghtesadsaramad.ir/News/NewsItem?nid=10893

سوالات مشابه

...