0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

ساعت هوشمند P57 Max سری ۷ یک  ساعت کاربردی با امکانات متنوع می باشد که برای استفاده های روزانه و ورزشی و رسمی در خاص پسندان انتخاب می شود.

ساعت هوشمند P57 Max سری ۷
این ساعت که به تازگی وارد بازار شده است توانسته نیازهای بسیاری از کاربران را با قیمت مناسب و مقرون بصرفه پاسخ دهد. ظاهر این محصول بسیار مشابه ساعت های هوشمند سری ۷ از برند اپل می باشد . صفحه نمایش در نظر گرفته شده در این ساعت ۴۵ میلی متری دارای اندازه ۱.۹۲ اینچی با وضوح ۳۹۰ x 435 می باشد که بصورت تمام لمسی عمل می کند . سرعت پردازش در تاچ این اسمارت واچ بسیار سریع بوده و بدون هنگ یا تاخیر انجام می گیرد . نمایشگر این محصول تصاویر و تم ها را بصورت رنگی و با کیفیت و وضوح بسیار عالی نشان می دهد . دو دکمه فعال در بدنه ساعت هوشمند P57 Max تعبیه شده است که یکی از آن ها بصورت پیچی و فشاری بوده که برای جابجایی منو و آیکون ها کاربرد دارد. واچ فیس های متنوعی برای این ساعت موجود است که می توانید به دلخواه تغییر دهید.

قابلیت اتصال
ساعت سری ۷ دارای سیستم عامل Whatchos و مجهز به NFC و بلوتوث می باشد که با استفاده از آن به گوشی های دارای سیستم عامل های ios و اندروید متصل می شود و می توانید بدون نگرانی از سازگاری آن با دستگاه های مختلف آن را تهیه نمایید . از این رو قابلیت هماهنگی با دستورات سیری را داشته و امکان کنترل ایرپاد و هندزفری های بی سیم را نیز به وجود می آورد.

 

امکانات و برنامه های کاربردی
امکانات متنوعی در این ساعت هوشمند لحاظ شده است که آن را به یک محصول همه چیز تمام تبدیل می کند . در مقایسه با نمونه های مشابه موجود در بازار که دارای همین ویژگی ها هستند می توانید این محصول با هزینه کمتر تهیه نمایید و از بستن یک ساعت شیک و کاربردی به دست خود لذت ببرید. برنامه های محاسبه ی میزان کالری مصرف شده ، محاسبه ی مسافت طی شده ، مکان یابی ، یادآور عدم تحرک و تنفس عمیق و … در این محصول وجود دارد. با روشن بودن دوربین گوشی می توانید از ساعت P57 Max به عنوان ریموت کنترل نیز استفاده کرده و دکمه شات را از آن کنترل نمایید. همچنین امکان کنترل موسیقی در حال پخش از تلفن همراه نیز در این محصول فراهم است و می توانید از طریق آن موسیقی را پخش ، قطع و به بعدی و قبلی رد نمایید.

حسگرها
حسگرهای مختلفی برای کارایی بهتر در این محصول قرار گرفته اند که در شمارش ضربان قلب ، سنجش اکسیژن خون ، سنجش کیفیت خواب ، نوار قلب و سنجش نور محیط مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین از چندین حالت ورزشی پشتیبانی کرده و برای ورزشکاران و افراد علاقه مند به ورزش همراه خوبی می باشد. ساعت P57 Max از سری ۷ قابلیت نمایش اعلان ها و پیام های مختلف گوشی اعم از شبکه های مجازی و … را داشته و با زبان فارسی و انگلیسی سازگاری دارد.

قابلیت مکالمه
با اتصال این وسیله به موبایل شما، امکان برقراری تماس بصورت مستقیم و غیر مستقیم از طریق ساعت فراهم می شود . بدین صورت که زنگ خوردن گوشی ، آلارم آن در ساعت به صدا در آمده و اطلاعات تماس گیرنده را نمایش می دهد . با پاسخ دادن از طریق ساعت می توانید مستقیما و بدون استفاده از گوشی مکالمه را آغاز نماید . همچنین می توانید با شماره گیری از آیکون تماس در صفحه نمایش این ساعت هوشمند تماس را ایجاد کرده و به راحتی زنگ بزنید.

باطری
ساعت P57 دارای باطری با ظرفیت ۲۵۰ میلی آمپر ساعت می باشد که با شارژ کامل آن از طریق فناوری وایرلس، می توان ۱ تا ۳ روز از امکانات کاربردی آن بهره برد . که این مدت بستگی به برنامه های فعال و در حال استفاده در ساعت دارد.

لوازم همراه
در بسته بندی این محصول با توجه به قابل تعویض بودن بند آن ، یک بند سیلیکونی و یک بند کنفی با رنگ زیبا و خاص قرار گرفته است که از مزیت های قابل توجه آن به حساب می آید. علاوه بر آن شامل شارژر وایرلس و دفترچه راهنما نیز می باشد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 100 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 88 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 76 بازدید
...