0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

ساعت هوشمند مدل N100 یک وسیله کاربردی امروزیست که با طراحی ساده و زیبا مناسب استفاده آقایان و خانم ها تولید شده است.

ساعت هوشمند مدل N100
این ساعت دارای صفحه نمایش گرد در اندازه ۱.۳ اینچی و با وضوح ۲۴۰ x 240 می باشد که قابلیت نمایش بصورت رنگی را دارد. همچنین نمایشگر آن بصورت تمام لمسی بوده و عملکرد آن از کیفیت خوبی برخوردار است و بدون تاخیر و هنگ کردن ، با ضربه و حرکت انگشت شما پردازش می کند . جنس بدنه این ساعت فلزی بوده و دارای یک بند سیلیکونی با کیفیت بالا می باشد که با استفاده از قفل سگکی بسته می شود . این ساعت هوشمند با استفاده از بلوتوث قابلیت اتصال به تلفن همراه شما را دارد و با سیستم عامل های اندروید و آی او اس سازگاری داشته و می توانید بدون نگرانی آن را تهیه نمایید . این وسیله از امکانات خوب و کارآمدی برخوردار است که آن را برای استفاده های روزمره ، رسمی و ورزش به گزینه مناسبی تبدیل می کند . ساعت N100 دارای باطری ۲۶۰ میلی آمپری می باشد که توسط شارژر مگنتی شارژ می گردد .

قابلیت ها
از ویژگی های قابل توجه این محصول می توان به امکان کنترل موسیقی و تماس ، نمایش پیام های گوشی ، تغییر تم صفحه و … اشاره کرد . با توجه به وجود میکروفون داخلی در این ساعت ، علاوه بر امکان کنترل تماس های ورودی گوشی ، امکان مکالمه بصورت مستقیم از طریق ساعت هوشمند نیز برقرار است . بدین صورت که با ورود تماس به گوشی ، اعلان آن روی ساعت نمایش داده شده و با پاسخ از طریق نمایشگر آن قابلیت مکالمه مستقیم فعال می گردد و با رد کردن تماس در تلفن همراه شما نیز تماس پایان می یابد . که این ویژگی برای مواقعی که دسترسی راحت و نزدیک تر به گوشی ندارید بسیار کارآمد است . ساعت N100 برای نمایش اعلان ها و پیام های گوشی ، قابلیت پشتیبانی از زبان انگلیسی را دارد .

حسگرها
بنا بر برنامه های کاربردی متنوعی که در ساعت N100 در نظر گرفته شده است ، نیازمند وجود حسگرهای مختلفی می باشد . از این این ساعت هوشمند قابلیت سنجش اکسیژن خون ، شمارش ضربان قلب ، قدم شمار و فشار سنج می باشد که استفاده از آن برای هر شخصی راضی کننده است . همچنین مجهز به سنسور ژیروسکوپ می باشد که با چرخش مچ دست ، صفحه را برای نمایش ساعت و … روشن می نماید .

مقاومت در برابر آب
این ساعت هوشمند دارای گواهی نامه استاندارد IP67 می باشد که مقاومت آن در برابر پاشش قطرات آب بالا برده است . البته لازم به ذکر است که مقاومت آن فقط در حد  قطرات باران و شستن دست می باشد و بطور کامل ضد آب نبوده و نیاز به مراقبت دارد . همچنین در برابر رطوبت تعرق نیز مقاومت دارد . از این رو با توجه به این ویژگی و حسگرهای موجود در آن می تواند برای ورزشکاران که حین ورزش تعرق دارند ، انتخاب خوبی باشد .

اقلام موجود در بسته بندی
در بسته بندی این محصول یک بند سیلیکونی مرغوب به رنگ مشکی ، شارژر مگنتی و دفترچه راهنما لحاظ شده است .

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 88 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 76 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 91 بازدید
...