0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

دستگاه پر کن گرانولی با توجه به عملکرد سیستم، وزن کیسه ها، سرعت پرکنی، دارای نمونه های مختلف حجمی، توزین دار، خانگی، دست دوم می باشد. لذا هر کدام از این دستگاه ها  با توجه به جنس و کیفیت تعیین قیمت می شوند.

معرفی و قیمت دستگاه پرکن حبوبات
در کارخانه جات تولید حبوبات و خشکبار و… به دلیل تولید انبوه این محصولات، استفاده از دستگاه پرکن حبوبات، لازم و ضروری است.این دستگاه دارای انواع و اقسام متفاوتی است.

انواع دستگاه پرکن حبوبات

دستگاه حجمی
دستگاه توزینی
دستگاه حجمی پرکن حبوبات
از دستگاه حجمی پرکن حبوبات، برای پرکردن و سپس بسته بندی سایر محصولات گرانولی همچون آجیل، برنج، تنقلات، خشکبار و… استفاده می شود.این دستگاه با حجم محصولات سر و کار دارد و بر این اساس، عمل پر کردن را انجام میدهد.
دستگاه پرکن حجمی حبوبات دارای قابلیت تنظیم سرعت است.این قابلیت از بهترین ویژگی های دستگاه پرکن حبوبات حجمی است چون با استفاده از این ویژگی اپراتور دستگاه می تواند نظارت بهتری داشته باشد.این دستگاه قابلیت پر کردن 3600 کیلوگرم حبوبات را در ساعت داراست.برق مصرفی این دستگاه 380 ولت است.

 دستگاه توزین دار پرکن حبوبات
این دستگاه مجهز به ترازو برای وزن کردن و بسته بندی محصولات است که دارای انواع: تک توزین، دو توزین و چهار توزین میباشد.

 قیمت دستگاه پرکن حبوبات
قیمت دستگاه پرکن حبوبات به عوامل زیادی بستگی دارد و بر اساس همین عوامل قیمت این دستگاه در مدل و برند های مختلف متفاوت است.همچنین با توجه به نواسانات موجود در بازار، این دستگاه نیز همانند سایر محصولات قیمت ثابتی ندارد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت دستگاه پرکن حبوبات

نوع دستگاه
برند دستگاه
سرعت دستگاه در انجام بسته بندی
میزان دقت در توزین محصول
تجهیزات و سیستم های کاربردی
میزان برق مصرفی
گارانتی و میزان خدمات پس از فروش
دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار
دستگاه بسته بندی برنج و خشکبار، همان دستگاه پرکن حبوبات است که بعد از پرکردن، بسته بندی می کند.این دستگاه، انواع و اقسام مختلفی دارد، که معمولا کاربرد و عمل همه ی انواع آن مشابه یکدیگر است.

انواع دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار
حجمی
بالا بر کاسه ای
دستگاه بالابر Z
بوجاری متحرک
ثابت
پولیش
تک توزین
دو توزین
چهار توزین
دستگاه های مناسب برای بسته بندی حبوبات و خشکبار در کارتن، گونی و کیسه حداقل 5 کیلویی

دستگاه بالا بر کاسه ای
دستگاه بو جاری با کیفیت حبوبات
دستگاه پرکن حجمی
دستگاه های مناسب برای بسته بندی حبوبات و خشکبار فروشگاهی، از 10کیلو تا حداکثر 50 کیلویی

بالا بر کاسه ای
بوجاری (وزنی و لیزری)
دستگاه پولیش مدرن حبوبات
بالا بر Z
دستگاه نوار نقاله 


دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار حجمی بر اساس حجم مشخصی که برای آن تعریف شده و دست گاه توزین بر اساس وزن مشخصی که برای آن تعریف شده عمل می کند.
دستگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار در اندازه های متفاوتی در بازار موجود است که قابل استفاده در خانه، کارخانه، کارگاه و… است.
و به جز حبوبات و خشکبار برای بسته بندی سایر مواد گرانولی همچون برنج، تنقلات، آجیل و… مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات دو توزین
این دستگاه برای بسته بندی حبوبات، چای، میوه جات، قند، شکر و سایر مواد گرانولی بکار برده می شود.بر خلاف دستگاه های بسته بندی حجمی که با حجم سر و کار دارد، دستگاه بسته بندی حبوبات، بر اساس وزن عمل می کند.
طرز کار این دستگاه به این صورت است که حبوبات وارد قسمت بالای دستگاه می شود، و بعد وارد قسمت توزین می شود (مقدار آن توسط اپراتور از پیش تعریف شده)  بعد از وزن کردن حبوبات وارد گونی، کیسه یا نایلون می شود.
نکته قابل توجه در بسته بندی حبوبات و دیگر محصولات، استفاده از بسته بندی با جنس مناسب و با کیفیت است تا محصول سالم به دست مصرف کننده برسد.استفاده از دستگاه بسته بندی حبوبات دو توزین، بسیار آسان است.
و با وجود سیستم های پیشرفته بکار رفته در دستگاه، اپراتور به راحتی می توان با آن کار کند.
این دستگاه در زمان 15 دقیقه، 25 بسته بندی انجام می دهد و این سرعت نسبتا مطلوبی به شمار می آید و از هدر رفتن متریال بسته بندی جلو گیری می کند. وزن بسته بندی های دستگاه بسته بندی حبوبات دو توزین، از 20 گرم تا 2 کیلوگرم است.قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات دو توزین به عوامل زیادی بستگی دارد.
عواملی همچون سرعت بسته بندی دستگاه، امکانات و کیفیت تجهیزات دستگاه، برق مصرفی دستگاه، برند دستگاه، دقت توزین و… همچنین با وجود نواسات زیاد موجود در بازار ایران، قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات دو توزین همچون سایر محصولا ماشین آلات، خوراکی، پوشاک و… ثابت نیست. به همین دلیل نمی توان قیمت دقیقی برای این دستگاه تعیین کرد.

انواع دستگاه توزین و بسته بندی
دستگاه بسته بندی ارزان قیمت تک توزین
دستگاه بسته بندی صنعتی دو توزین
دستگاه بسته بندی چهار توزین
دستگاه بسته بندی مدرن ده توزین
تنها تفاوت این دستگاه ها از نظر سرعت پرکن و بسته بندی است. این دستگاه ها به عنوان مخلوط کن نیز برای حبوبات و خشکبار مورد استفاده قرار می گیرد و به دو صورت تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تولید می شود. پرکاربرد ترین و پر خریدار ترین دستگاه توزین و بسته بندی از نوع چهار توزین است.
10 نمونه از محصولاتی که توسط دستگاه چهار توزین می توان بسته بندی نمود

پیچ و مهره
تاید
تمامی خشکبار
تمامی حبوبات
گز
کود های طبیعی و شیمیایی
نمک، شکر
قهوه
پسته
عناب
دستگاه بسته بندی حبوبات خارجی چگونه است؟
دستگاه بسته بندی حبوبات خارجی، در دسته بهترین و گران ترین دستگاه های بسته بندی به حساب می آید و دارای قابلیت های زیادی است.

مزایای دستگاه بسته بندی حبوبات خارجی

دقت بالا
سرعت فوق العاده
تنوع در عمل بسته بندی با کیفیت
عملکرد هوشمند
قابلیت جداسازی محصولات بی کیفیت از محصولات با کیفیت
و…
دستگاه بسته بندی حبوبات خارجی با عملکرد سریع، هوشمند و بدون نیاز به اپراتور، محصولاتی همانند حبوبات، چای، قند، ادویه جات، قهوه، تنقلات، برنج، گندم، گیاهان دارویی، آجیل و… با دقت و کیفیت بالا بسته بندی نماید.
قیمت دستگاه بسته بندی حبوبات خارجی، با توجه به کیفیت بالایی که دارد.
از دستگاه های تولید داخل گران تر است اما در عوض تولید کننده با خرید دستگاه بندی  خارجی، نیاز به استخدام اپراتور برای دستگاه ندارد.و به همین دلیل، این دستگاه باوجود قیمت بالایی که دارد به صرفه است و علاوه بر آن، این دستگاه با مدت زمان کمتر، محصول بیشتری تولید می کند.

09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 50 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 33 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 70 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 52 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 65 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 82 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 71 بازدید
...