0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری گردنی جی بی ال مدل JB-30BT یک وسیله کاربردی با طراحی زیبا می باشد که برای استفاده روزمره، ورزش و … آقایان و خانم ها مناسب است.

هندزفری گردنی جی بی ال مدل JB-30BT
این هندزفری با استفاده از بلوتوث قابلیت اتصال به دستگاه شما را داشته دارد و با همه سیستم عامل های اندروید و IOS سازگار است. این محصول تشکیل شده از دو گوشی می باشد که از طریق سیم به گردنی متصل شده اند. گردنی آن طوری طراحی شده است که امکان افتادن هندزفری از گردن را بسیار کم می کند. همچنین گوشی های این هندزفری بصورت ارگونومیک ساخته شده اند و دارای سری های سیلیکونی می باشند که در استفاده طولانی مدت از آن اذیت کننده نباشند و به خوبی در گوش جا بگیرند. جنس بدنه این محصول از پلاستیک می باشد که وزن آن را سبک تر کرده است. روی گردنی آن کلید های کنترل قرار گرفته اند که برای مدیریت پخش موسیقی و مکالمه کاربرد دارند. هندزفری JB-30BT دارای باطری قابل شارژ است که برای شارژ نیازمند ۱.۵ ساعت زمان و کابل microUSB می باشد و در صورت شارژ ۴-۵ ساعت دوام دارد.

موارد استفاده از هندزفری جی بی ال
این محصول با توجه به وزن سبک و صدای با کیفیتی که دارد می تواند برای استفاده حین ورزش، پیاده روی و گیمینگ گزینه خوبی باشد. همچنین دارای میکروفون داخلی نیز می باشد که صدا را بصورت واضح و رسا انتقال داده و دریافت می کند. از این رو برای مکالمه هم بسیار کارآمد و راضی کننده است.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 68 بازدید
...