0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

پاوربانک تسکو مدل TP 881 ظرفیت ۲۰۰۰۰ یک شارژر همراه از برند معتبر ایرانی می باشد که از کیفیت خوبی در باطری و بدنه برخوردار است.

پاوربانک تسکو مدل TP 881 ظرفیت ۲۰۰۰۰
این شارژر همراه دارای ظرفیت اسمی ۲۰۰۰۰ میلی آمپر می باشد. بدنه این پاوربانک از پلاستیک فشرده مرغوب تولید شده و از طراحی زیبا و کیفیت مطلوبی بهره مند است. روی بدنه این محصول یک نمایشگر LED بصورت چهار چراغ قرار گرفته است که با روشن شدن هر تعداد از آن ها وضعیت شارژ موجود در باطری را تشخیص داد. این محصول دارای دو پورت خروجی USB و یک پورت ورودی microUSB و یک پورت مشترک ورودی و خروجی Type C می باشد که برای شارژ موبایل و تبلت می توان از پورت خروجی و برای شارژ باطری پاوربانک از پورت ورودی microUSB و Type C استفاده کرد. این پاوربانک قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع را هم دارد که در مواقع اضطراری بسیار کاربردی است. باطری موجود در پاوربانک TP 881 از نوع لیتیوم پلیمری می باشد که برای شارژ آن ۱۰ الی ۱۳ ساعت زمان مورد نیاز است.

محدوده شدت جریان
شدت جریان خروجی در پورت های این پاوربانک شامل ۱.۵ ، ۱.۶۷ ، ۲.۰ ، ۲.۲ ، ۳.۰ ، ۴.۴  می باشد که ۱.۶۷ مختص شارژ موبایل و ۴.۴ مخصوص شارژ تبلت است و می توان بدون نگرانی از آسیب به باطری دستگاه، از آن استفاده نمود.

سوالات مشابه

...