0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری سیمی شیائومی مدل Mi 111 یکی از محصولات شیک و با کیفیت برند مطرح شیائومی می ­باشد که بسیار سبک بوده و مناسب استفاده طولانی مدت است.

هندزفری سیمی شیائومی مدل Mi 111
این هندزفری دارای دو گوشی با قدرت انتقال صدای با کیفیت و واضح می­ باشد. طراحی گوشی های آن با استفاده از علم ارگونومی می باشد که استفاده طولانی مدت آن گوش کاربر را خسته نمی کند. همچنین وزن آن نیز بسیار سبک بوده (۱۰ گرم ) و جای گرفتن آن در گوش بسیار راحت می باشد. جک ورودی این محصول ۳.۵ میلی متر می باشد و با قابلیت اتصال به تمام دستگاه هی دارای پورت ۳.۵ میلی متری را دارد. انعطاف پذیری سیم های این هندزفری یکی از ویژگی های مثبت آن است که از قطع شدن آن تا حد بسیاری جلوگیری می کند و هنگام قرار دادن در جیب یا کیف های کوچک از آن محافظت می کند. همچنین دکمه روشن و خاموش در هنگام شروع و پایان تماس در آن بسیار سریع عمل می نماید. قطر درایور هندزفری مدل Mi 111 10 میلی متر بوده و امپدانس آن هم ۳۲ اهم می باشد.

کلیدهای کنترل
روی سیم این هندزفری یک صفحه کنترل تک دکمه از جنس پلاستیک وجود دارد که با استفاده از آن می توان موسیقی را پخش و یا متوقف کرده و تماس را پاسخ و یا رد نمود. میکروفون داخلی این هندزفری نیز در همین پنل تعبیه شده است.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 53 بازدید
...