0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری سیمی Type C طرح ایرپاد از جمله محصولات کاربردی در بازار این روزها می باشد که برای گوشی های دارای پورت تایپ C مورد نیاز است.

هندزفری سیمی Type C طرح ایرپاد
این هندزفری هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ کیفیت مشابه نمونه اورجینال برند اپل می باشد با این تفاوت که دارای ورودی Type C می باشد و می تواند برای دستگاه های متنوع تری مورد استفاده قرار گیرد و صدای قوی تر و با کیفیت تری را منتقل کند. جنس سیم و بدنه گوشی های این محصول از پلاستیک مواد اولیه می باشد که در دوام و افزایش عمر استفاده از آن تاثیر بسیاری دارد. کلید های کنترل قرار گرفته روی سیم این هندزفری دارای عملکردهای توقف و پخش موسیقی، کم و زیاد کردن ولوم و پاسخ به تماس می باشند. وزن سبک و اندازه طول ۱.۲ متر این محصول آن به یک هندزفری راحت و کاربردی جهت مکالمه، ورزش، بازی و… برای بانوان و آقایان تبدیل کرده است. از ویژگی های قابل اشاره در هندزفری طرح ایرپاد می توان به مقاومت آن در برابر رطوبت و تعرق اشاره نمود.

قابلیت مکالمه با هندزفری
این هندزفری مجهز به noise cancelling در میکروفون و گوشی ها می باشد که از مزیت های مهم آن بشمار می رود و با توجه به میکروفون قرار گرفته در آن می توان مکالمه ای با صدای شفاف و جدا از محیط را داشت.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
+1 امتیاز
2 پاسخ 9.8هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.5هزار بازدید
...