0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

ساعت هوشمند مدل Z-51 یک محصول با کیفیت ساخت بالا و بسیار مشابه نمونه های گران قیمت می باشد که از امکانات کاربردی خوبی برخوردار است.

ساعت هوشمند مدل Z-51
این ساعت دارای صفحه نمایش رنگی تمام لمسی و به شکل مستطیل می باشد. حاشیه صفحه این ساعت از لبه های انحنا دار تشکیل شده است که در مواقع وارد شدن ضربه از آسیب به بدنه جلوگیری می کند و احتمال ایجاد پریدگی و خط و خش را کم می کند. تاچ نمایشگر این محصول از کیفیت و سرعت عملکرد خوبی برخوردار است و بدون هنگ کردن و یا توقف می توان به راحتی از قابلیت لمسی آن استفاده نمود. همچنین قابلیت نمایش چند تم مختلف با وضوح رنگی عالی در آن وجود دارد. بند این ساعت از جنس سیلیکونی می باشد که بسیار نرم و راحت بوده و در استفاده طولانی مدت موجب خستگی و تعرق مچ دست نمی شود. همچنین قابلیت تعویض بند در جنس ها و رنگ های متنوع امکان پذیر است. جنس بدنه نمایشگر ساعت Z-51 از روکش پلی کربنات می باشد که از لحاظ ظاهری همانند فلز براق، زیبا و مقاوم می باشد.

ویژگی های عملکردی در ساعت
از امکانات کارآمد موجود در این محصول می توان به وجود حسگرهایی برای سنجش کیفیت خواب، گام شمار، ضربان قلب، سنجش اکسیژن خون و فشارسنج اشاره نمود. این ساعت با استفاده از بلوتوث قابلیت سازگاری با تمام گوشی های اندروید و IOS را دارد. امکان کنترل موسیقی و پخش مستقیم از ساعت در آن لحاظ شده است. در این ساعت امکان اتصال هم زمان با چند دستگاه در گوشی های آیفون فراهم بوده و می توان با استفاده از ساعت ایرپاد را نیز کنترل کرد. پشتیبانی از ۷ حالت ورزشی Runnig، Bike riding، Strength training، Basketball، Tennis، Volleyball، Football، Tennis در این محصول فعال می باشد. همچنین دارای سنسور چرخش دست می باشد که با گردش مچ دست صفحه آن روشن می گردد. این ساعت اعلان ها و پیام های گوشی را نمایش داده و مجهز به آلارم گوشی یاب می باشد.

قابلیت برقراری تماس
با  اتصال ساعت به گوشی از طریق بلوتوث می توان تماس ها را مدیریت کرد. قابلیت شماره گیری روی صفحه نمایش گوشی وجود داشته و با شماره گیری تماس برقرار می شود. همچنین امکان مکالمه مستقیم از طریق ساعت نیز در نظر گرفته شده است تا در صورت در دسترس نبودن گوشی امکان پاسخ به تماس فراهم باشد. البته این قابلیت مستلزم فاصله حداکثر ۱۰ از گوشی می باشد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 83 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 75 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 90 بازدید
...