0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
هندزفری بی سیم مدل A6R Dots یک وسیله کاربردی است که با قابلیت بلوتوثی خود کاربر را از گره هندزفری های سیمی راحت نموده و نیاز آن را رفع کرده است.

هندزفری بی سیم مدل A6R Dots
این هندزفری دارای دو گوشی و یک محفظه شارژ می باشد که هم از آسیب گوشی ها محافظت کرده هم به عنوان شارژر همراه برای گوشی ها استفاده می شود. طراحی این محصول طوری است که ظاهر آن را از سایر هندزفری های بلوتوثی موجود در بازار متمایز کرده و ظاهر جدیدی را ارائه داده است. با توجه به طراحی ارگونومیک آن استفاده طولانی مدت گوش را اذیت نمی کند و بدلیل نداشتن دسته در گوشی امکان گیر کردن به روسری و… و افتادن آن از گوش پایین آمده است. این وسیله پر کاربرد برای استفاده پخش موسیقی و مکالمه روزانه، ورزش گزینه مناسب و به صرفه ای می باشد. لازم به ذکر است که این وسیله ساختار مقاومی نسبت به گرد و غبار و رطوبت دارد. همچنین هندزفری بی سیم A6R Dots قابلیت سازگاری با دستگاه های اندروید و ios را داشته و در هنگام مکالمه نیز از قابلیت noise cancelling بهره مند است.

شارژدهی هندزفری بی سیم A6R Dots
باطری این محصول از نوع لیتیومی با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر می باشد که حدود ۱ ساعت زمان برای شارژ کامل آن نیاز است و شارژدهی آن در حالت پخش موسیقی و مکالمه ۳ ساعت می باشد. برای نمایش میزان شارژ کیس، ۴ چراغ روی آن قرار دارد که با توجه به تعداد چراغ های روشن می توان درصد شارژ باقی مانده را تشخیص داد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 66 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 53 بازدید
...