0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
اسپیکر بلوتوثی NDR 1222 یک دستگاه شارژی با کیفیت صدای خروجی بسیار بالا بوده که مناسب فضاهای باز و بزرگ و دورهمی ها می باشد.  

اسپیکر بلوتوثی NDR 1222
این اسپیکر با قدرت خروجی ۳۰۰۰ W صدای قوی، بلند و واضحی را به گوش می رساند. این محصول به چند حالت قابلیت اتصال و پخش موسیقی دارد. امکان اتصال به بلوتوث، ورودی USB، AUX، رادیو و کارت حافظه در این اسپیکر فراهم است. این دستگاه می تواند در هر مکان و شرایطی مورد استفاده قرار گیرد زیرا قابلیت کارکرد با شارژ باطری، اتصال مستقیم به برق و باطری خودرو را دارد و می توان در مواقع عدم دسترسی به برق در طبیعت و … از صدای آن لذت برد. لازم به ذکر است باطری شارژی این اسپیکر حدود ۴ ساعت زمان نیاز دارد تا بطور کامل شارژ شود و در صورت شارژ کامل می توان به مدت ۴.۵ ساعت به موسیقی با صدای بلند گوش کرد. اسپیکر بلوتوثی NDR 1222 مجهز به دو عدد میکروفون بی سیم است که امکاناتی مانند تنظیمات میکروفون و اکو در آن قرار دارد.

ویژگی های ظاهری اسپیکر بی سیم NDR 1222
این محصول چرخ دار با بدنه چوبی دارای دو دسته روی سطح بالایی آن است که جابجایی را برای کاربر راحت تر می کند. همچنین مجهز به سیستم رقص نور می باشد که بصورت رینگ و دو پنل نوری در سمت چپ و راست آن قرار گرفته است و یک لیزر خطی نیز در قسمت بالایی آن نورپردازی می کند که در مکان های تاریک فضا را زیباتر می نماید.

سوالات مشابه

...