0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی جی تی اس مدل GTS 1533 یک محصول قابل حمل شارژی می باشد که استفاده چند جانبه را با قیمتی مناسب برای کاربر ارائه می کند.

اسپیکر بلوتوثی جی تی اس مدل GTS 1533
جنس بدنه این اسپیکر از پلاستیک می باشد که دارای یک دسته برای حمل راحت نیز می باشد. این محصول قابلیت اتصال بی سیم و مستقیم را دارد که با استفاده از بلوتوث با دستگاه های اندروید و IOS سازگاری داشته و با استفاده از درگاه های USB و TF کارت هم امکان اتصال مستقیم فراهم است. یکی از مزیت های این اسپیکر قابل حمل، داشتن چراغ قوه می باشد که امکان کاربری دو جانبه را بوجود آورده و می تواند برای مواقع خارج از منزل به راحتی حمل شده و استفاده شود. همچنین چراغ قوه این محصول دارای سه حالت نورردهی پر نور، کم نور و SOS می باشد که به دلخواه قابل تنظیم است. اسپیکر GTS 1533 مجهز به رقص نور بوده و در دورهمی های کوچک نورپردازی دلنشینی را اجرا می نماید و به طور کلی با توجه به صدای باکیفیتی که پخش می کند از قیمت بصرفه ای برخوردار است.

شارژدهی اسپیکر بلوتوثی
این اسپیکر دارای باطری از نوع لیتیومی شارژی می باشد که توسط کابل microUSB موجود در جعبه شارژ می گردد و در صورت شارژ کامل به مدت ۴ الی ۵ ساعت آماده پخش موسیقی و یا رادیو می باشد.

سوالات مشابه

...