0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل NDR 1095 محصولی با ابعاد و مطلوب می باشد که نسبت به اندازه متوسط آن از صدای قوی و مناسبی برخوردار است.

اسپیکر بلوتوثی مدل NDR 1095
این اسپیکر دارای بدنه پلاستیکی به رنگ مشکی می باشد که به زیبایی با رنگ نارنجی در دستگیره آن ترکیب شده است. یک مزیت مهم ظاهری این محصول وجود رقص نور است که LED های تعبیه شده روی اسپیکر به رنگ های متنوع و زیبا روشن شده و در طرح های مختلف نورپردازی انجام می دهند. از این رو می تواند زیبایی دو چندانی را به مراسم های شما ارائه دهد. لازم به ذکر است که این رقص نور دارای دکمه کنترل بوده و می توان به دلخواه آن را خاموش یا روشن و طرح آن را تعویض نمود. اسپیکر بلوتوثی مدل NDR 1095 با توجه به ابعاد اندازه مطلوبی که دارد می تواند گزینه مناسبی برای جابجایی خارج از منزل ، سفر و طبیعت باشد که برای راحتی این مسئله ، یک دستگیره چمدانی و دو چرخ در این اسپیکر لحاظ شده است تا هنگام نیاز باز شده و به آسانی روی زمین کشیده شود.

کیفیت صدا
این محصول با قدرت ۶۰۰۰ دارای دو عدد ساب ۸ اینچی می باشد که منجر به خروج صدای بسیار تمیز و بلند از آن می گردد. این اسپیکر برای فضای بسته ۱۰۰ تا ۱۵۰ متر پوشش دهی مناسب و قابل قبولی دارد. قابلیت های تنظیم متفاوتی برای صدای این محصول در نظر گرفته شده است که شامل ولوم های میکروفون ، بیس ، تریبل ، اکو و گیتار می شود. همچنین امکان ضبط صدا در آن وجود دارد.

قابلیت های اتصال
اسپیکر NDR 1095 از طریق بلوتوث قابلیت اتصال به تلفن همراه ، تبلت و … متصل شده و با دستگاه های دارای سیستم عامل اندروید و ios نیز سازگاری دارد. همچنین برای مواقع عدم دسترسی بلوتوث ، درگاه هایی برای اتصال مستقیم قرار گرفته است که با استفاده از ورودی های USB ، TFT کارت و کابل AUX می توانید موسیقی دلخواه خود را از دستگاه پخش نمایید. این محصول از رادیو FM هم پشتیبانی می کند. دو ورودی میکروفون در پنل کنترل این اسپیکر وجود دارد که برای میکروفون های سیمی قابل استفاده است.

عملکرد باطری
با توجه به ویژگی قابل حمل بودن این اسپیکر بلوتوثی، برای راحتی کاربر حین استفاده خارج از منزل و مواقع عدم دسترسی به برق، یک باطری شارژی در آن قرار گرفته است. باطری این دستگاه دارای ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که پس از شارژ کامل ، ۴ الی ۶ ساعت دوام شارژ خواهد داشت. که این رقم در اسپیکرهای شارژی با توان بالا بسیار کاربردی و کم نظیر است. همچنین امکان اتصال مستقیم و کار با برق در این اسپیکر وجود دارد.

لوازم همراه
اسپیکر بلوتوثی مدل NDR 1095 شامل دو عدد میکروفون بی سیم و یک عدد ریموت کنترل می باشد که برای استفاده های کارائوکه و کنترل موسیقی در حال پخش از راه دور بسیار کارآمد می باشد. میکروفون های این محصول قابلیت اکو و … نیز دارد که با استفاده از آن می توانید لحظات خوشی را در دورهمی های خود رقم بزنید.

سوالات مشابه

...