0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل ideapad 3 15ADA05 یک لپ تاپ کارامد مناسب استفاده روزمره، دانشجویی، گرافیکی سبک و… می باشد که نسبت به امکاناتی که دارد مقرون بصرفه است.

لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل ideapad 3 15ADA05
سری پردازنده Ryzen 7 از نوع AMD در این محصول آن را به یک لپ تاپ با کارایی بالا تبدیل نموده که توانایی پاسخ به نیازهای طیف وسع تری از کاربران لپ تاپ لنوو را پیدا کرده است. در مورد امکانات حافظه این دستگاه می توان افزود که مجهز به ۵۱۲ GB حافظه SSD بوده و رم آن نیز ۸ GB  می باشد. این لپ تاپ با صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچ و کیفیت FHD  دارای وزن حدود ۱.۵ کیلوگرم می باشد و ضخامت آن نیز نزدیک به ۲ سانتی متر می باشد که برای جابجا کردن و حمل نقل راحت نکته ای قابل ملاحظه است. لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل ideapad 3 با توجه به مشخصات ذکر شده می تواند برای عموم مورد استفاده قرار گیرد البته این به معنی ضعیف بودن آن نیست بلکه می تواند به فعالیت های گرافیکی و بازی های ساده و غیر حرفه ای بهتر پاسخ دهد.

ارزش خرید لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی لنوو مدل ideapad 3
همانطور که به امکانات و ویژگی های این محصول اشاره شد و با توجه به اینکه توسط یکی از کمپانی های مطرح و معتبر تولید شده است می تواند با قیمت مناسبی که دارد از ارزش کاربری بالایی برخوردار بوده و کاربران خود از دانش آموزان گرفته تا کارمندان را راضی نگه دارد.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 511 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 1.4هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 1.2هزار بازدید
...