0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
هندزفری بی سیم مدل Flex U یک هندزفری بی سیم با طراحی ارگونومیک و انعطاف پذیر مناسب برای همه ی افراد با شرایط فیزیکی متفاوت می باشد.

هندزفری بی سیم مدل Flex U  
خروجی صدای این هندزفری بسیار قوی و با کیفیت می باشد و صدای بیس را به خوبی انتقال داده و با پخش عمیق فرکانس های میانی و واضح فرکانس های بالا صداهای تفکیک شده و قدرتمندی را به گوش کاربر می رساند . مورد توجه ترین ویژگی این محصول انعطاف پذیری شگفت انگیز آن است. بازو های این هندزفری به راحتی تا ۱۰۰ درجه خم می شوند پس از برداشتن نیرو از آن، به حالت اولیه باز میگردد. از این رو حمل آن بسیار راحت است و در صورت عدم نیاز به آن به راحتی قابلیت جای گیری در کیف و جیب را دارد. مدت زمان شارژ برای پخش موسیقی در این هندزفری ۱۰ ساعت و برای مکالمه ۹ ساعت می باشد.قطر درایور آن ۱۱ میلی متر می باشد. هندزفری گردنی FLEX U با پشتیبانی از Bixby، اجازه می دهد تا کارها به راحتی از طریق دستورات صوتی انجام شود

میزان مقاومت هندزفری گردنی FLEX U   
این هندزفری دارای پوشش P2i میباشد که باعث بالا رفتن مقاومت آن در برابر قطرات آب و تعرق طبیعی بدن می شود. از این رو برای ورزشکاران و اشخاصی که حین ورزش یا انجام کار تعرق دارند گزینه مناسبی می باشد و بدون نگرانی از آسیبش به راحتی از آن استفاده کرده و از موسیقی یا مکالمه خود لذت ببرند.

سوالات مشابه

0 امتیاز
3 پاسخ 357 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 104 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 55 بازدید
...