0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

دستگاه کیسه پرکن گرانولی از مهم ترین ماشین آلات پرکن است که برای بسته بندی و پرکردن انواع مواد گرانولی مانند چای، دانه های قهوه، خشکبار، حبوبات، ماکارونی، قند، برنج و ... درون کیسه یا قوطی استفاده می‌شود. بیشترین کاربرد دستگاه پرکن گرانولی در صنایع غذایی و برای پرکردن مواد غذایی گرانولی است. مواد غذایی گرانولی شامل انواع دانه ها و حبوبات و غلات می شود همچنین خشکبار و قند و انواع ماکارونی می شود.
دستگاه  کیسه پرکن پودری و گرانولی
دستگاه بسته بندی کیسه پرکن با توانایی پرکردن انواع مواد پودری و گرانولی بین ۱۰ گرم تا ۹۹۹گرم مناسب برای پرکردن قهوه ، نسکافه ، پودر ژله ، برنج ، خشکبار ، آجیل و… است دستگاه کیسه پر کن گرانولی عملکرد اتوماتیک دارد و مجهز به یک چشمی در محل تخلیه پودر و گرانول است که با قرار دادن کیسه ا ظرف در مقابل ان بطور خودکار تشخیص می دهد. و محصول بصورت اتوماتیک تخلیه می گردد. همچنین قسمت تنظیم وزن خروجی بصورت تمام اتوماتیک است و سرعت پرکردن در پنل دستگاه قابل تنظیم است.
انواع دستگاه پرکن گرانولی
دستگاه پرکن گرانولی به انواع پرکن توزینی و پرکن حجمی تقسیم می‌شود، که دستگاه پرکن توزینی محصولات را به دقت وزن می‌کند و سپس بسته بندی می‌کند اما دستگاه بسته بندی حجمی با پیمانه، حجم مشخصی از محصول را درون ظروف پر می‌کند. در صنایع بسته بندی دستگاه پرکن گرانولی یا در اصطلاح عامیانه دستگاه کیسه پرکن، با دو نوع کارکرد اتوماتیک و نیمه اتوماتیک ظروف مورد نظر را پر می‌کند. دستگاه پرکن گرانولی اتوماتیک با نام دستگاه کیسه پرکن اتوماتیک نیز شناخته می‌شود. بعضی از دستگاه های پرکن گرانولی دارای سیستم شمارنده هستند به این صورت که تعداد کیسه یا بسته هایی که پر شده را می‌شمارند و عملیات بسته بندی را بسیار راحت تر میکند و به نیروی انسانی دیگری برای این کار نیاز نیست. دستگاه پرکن گرانولی نیمه اتوماتیک برای بسته بندی و پر کردن مواد گرانولی روان کاربرد دارد مثل انواع دانه های روغنی، برنج و ... می باشد.

جنس بدنه دستگاه
جنس بدنه دستگاه استیل غذایی ۳۰۴ است و در صنایع غذایی و شیمیای می توان بدون آلودگی و باکتری از این دستگاه استفاده نمود. همچنین وجود چرخ صنعتی در قسمت زیرین دستگاه ، حمل نقل دستگاه بسته بندی کیسه پرکن را راحتتر می کند. و این امکان را به اپراتور میدهد تا به راحتی دستگاه را جابه جا نماید.برق مصرفی دستگاه نیز برق سه فاز است .

کاربرد دستگاه کیسه پرکن گرانولی سورا صنعت 

همان طور که از اسم این دستگاه پیداست بیشترین کاربرد آن در بسته بندی صنایع غذایی میباشد؛  و بطور کلی برای بسته بندی مواد غذایی در کارخانه جات و کسب و کار های مرتبط با بسته بندی محصولات مواد غذایی و خوراکی مورد استفاده قرار میگیرد.
لازم به ذکر است که دستگاه بسته بندی در مواردی استفاده می شود که وزن بسته بندی اهمیت زیادی نداشته باشد برای مثال می‌تواند در بسته بندی تنقلاتی همچون پفک و چیپس و هر محصولی که حجم تقریبی دارد استفاده شود و تولید کنند حدود وزن محصول را بخواهد.
اگر بخواهیم این دستگاه را با دستگاهای توزینی مقایسه کنیم دستگاه بسته بندی گرانولی از محبوبیت کمتری نسبت به دستگاه بسته بندی توزینی برخوردار است؛ و دلیل این محبوبیت کم این است که دستگاه بسته بندی حجمی دقت کمتری در بسته بندی نسبت به دستگاه توزینی دارد.
اما دستگاه بسته بندی گرانولی امتیازی که نسبت به دیگر دستگاها دارند این است که می‌تواند در هر بار بسته بندی حجم زیادی را در بسته ها قرار دهد و دیگر امتیاز این دستگاه این است که دارای دوخت و پرس نیز می‌باشد؛ یعنی عملیات بسته بندی را در یک مرحله تمام می‌شود و به مرحله بعدی نیازی نیست این امر باعث صرفه جویی  و جلوگیری از خرید دستگاه های متعدد میشود.

مشخصات فنی :    
• سرعت کیسه گیری : 350 کیسه در ساعت .
• شاسی و بدنه  : رنگ الکترواستاتیک کوره ای ضدخورندگی و خرابی ازجنس آهن باآلیاژ ST37    (در صورت نیاز و به سفارش مشتری ارائه دستگاه با مسیر عبور مواد استینلس استیل انجام میپذیرد.)
• ظرفیت کیسه گیری10 الی 50کیلوگرم.
• دقت توزین50 ±  گرم در هرکیسه .
• دارای شمارنده تعدادکیسه های پر شده وهمچنین قابلیت تنظیم وزن دلخواه برای پرکردن کیسه ها .
• قابلیت تنظیم تعدادکیسه های موردنظر روی دستگاه که بعد از رسیدن به آن تعداد ، کیسه گیری متوقف میشود (جهت سهولت در بارگیری ).
• مجهز به سیستم کنترل پرکنی دردو سرعت متفاوت در هر سیکل ،  ( سریع وآهسته ) جهت حصول سرعت بالا ودقیق ترین وزن ممکن.
• دارای سیستم توزین دیجیتال همراه با  دو هاپر مستقل توزین مواد ، شامل 8 عددسنسورتوزین (لودسل ریویرRevere هلند(.
• مجهز به دریچه تخلیه سریع مواد به داخل کیسه باعملکرد پنوماتیکی.
• دارای کیسه گیر اتوماتیک با عملکرد پنوماتیکی با طراحی کاملاً  ایمن جهت جلوگیری از آسیب دیدن دست اپراتور .
• دارای قیف دو جداره،  مجهز به کانال خروجی گرد وغبار و هوای داخل کیسه جهت کاهش آلودگی محیط.
• تجهیزات پنوماتیک شامل شیرهای کنترل و جک های مارک ( فستو Festo )
• قابلیت ارائه و اضافه نمودن نوار نقاله . دارای سیستم (GM)  وگارد قابل تنظیم عرض و ارتفاع  برای کیسه های باسایزهای مختلف، جهت انتقال آسان کیسه ها به سمت قسمت دوخت. (قابل سفارش در طول استاندارد 3  متری و بیشتر در صورت نیاز و به سفارش مشتری)
• مجهز به سیستم PLC و نمایشگر تمام  لمسی صنعتی ،  با منوی فارسی ( جهت سهولت کارکرد با دستگاه )  به همراه کالیبراسیون نرم افزاری
• دارای سیستم عیب یاب داخلی .
• مدت زمان نصب دستگاه ،همراه با آموزش کامل کیسه گیری وکارکرد بادستگاه توسط کارشناسان مجرب کمتر از یکروز کاری میباشد.
• دارای 12 ماه گارانتی بدون قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش.

تجهیزات جانبی:
نوار نقاله به طول  سه متری و بیشتر جهت انتقال کیسه به سمت دوخت.
• چرخ سرکیسه دوز اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک یا دستی.
• مخزن دپوی مواد در ابعاد و ظرفیت های مختلف.
• کمپرسور باد و دستگاه دوخت پدالی
• انواع نوار نقاله های فله بر در عرض های 60 سانتی متر/ 80 سانتی متر و یا 100 سانتی متر
• انواع نوار نقاله های کیسه بر (جهت حمل کیسه به کامیون) در عرض های 60 سانتی متر/ 80 سانتی متر
• انواع الواتور (بالابر z  قاشقکی) جهت حمل مواد فله به مخزن دپوی مواد

قیمت دستگاه کیسه پر کن گرانولی سورا صنعت
دستگاه پرکن اتوماتیک یا دستگاه پرکن گرانولیو دستگاه کیسه پر کن پودری همان طور که در بالا به آن اشاره شد یکی از پرکاربرد ترین دستگاه ها در صنایع غذایی و دیگر صنایع به حساب می آید. این نوع دستگاه یا ماشین آلات توسط تامین کنندگان و تولید کنندگان براساس نوع فعالیت واحد تولیدی طراحی و به بازار عرضه می شود. تعداد محدودی از تامین کنندگان و تولید کنندگان آن ها محدود است و به دلیل پراکندگی که دارند پیدا کردن آن ها و دریافت استعلام قیمت از آن ها کمی سخت و دشوار است از طریق ماشین سازی سورا صنعت می توانید استعلام قیمت و مشاوره رایگان در هنگام خرید دریافت کنید و خرید به صرفه و پرسود را تجربه کنید.
شماره ی تماس جهت سفارش 09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 48 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 32 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 51 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 58 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 64 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 81 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 71 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 69 بازدید
...