0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

آشنایی با شمع وارمر
شمع به عنوان یک محصول کاربردی است که به عنوان منبع نور و گرما شناخته می‌شود. زمانی که فیتیله نخی موجود درون شمع به انتهای خود برسد، شمع خاموش می‌شود. در زمان‌های گذشته به دلیل عدم روشنایی کافی، از شمع به عنوان منبع اصلی تولید نور استفاده می‌شده است. امروزه با وجود سیستم روشنایی، شمع وارمر به عنوان یک محصول تزئینی برای دکوراسیون داخلی منزل است.

اگر به شکل دقیق‌تر به توضیح شمع وارمر چیست بپردازیم، باید بیان کنیم که این شمع‌ها با داشتن ظاهری بسیار شیک و متنوع می‌توانند به عنوان یک محصول کاربردی جهت لوکس کردن طراحی محیط داخلی مورد استفاده قرار بگیرند. شمع‌ وارمر دارای کاربرد متعدد است که از جمله آن می‌توان برای گرم نگه داشتن غذا بر روی سفره غذا اشاره کرد.

همچنین وجود شمع‌های وارمر باعث می‌شود تا اگر بخواهید یک محیط عاشقانه و دلنواز را ایجاد کنید، بتوانید با توجه به سلیقه‌ی خود یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

 


شمع وارمر تزئینی
حال که متوجه شدید شمع وارمر چیست بهتر است بدانید که این نوع از شمع‌ها به مدل‌های تزئینی نیز تقسیم بندی می‌شوند. شمع سکه‌ای از جمله شمع‌های تزئینی قابل خریداری است که برای تزئین محیط‌های مختلف مانند محل کار، سفره عقد، سفره هفت سین و غیره مورد استفاده خانواده‌های خوش سلیقه قرار می‌گیرد. شمع‌های سکه‌ای به دلیل داشتن ظاهر کوچک می‌توانند دیزاین منزل را فوق العاده شیک نمایند.

اگر بخواهید یک محیط دلنشین و پر انرژی داشته باشید می‌توانید از شمع‌های سکه‌ای و تزئینی استفاده کنید. بسیاری از افراد با دانستن سوال شمع وارمر چیست و آشنایی کامل با عملکرد این نوع از شمع‌ها می‌توانند برای مراسم‌های مختلف از آن استفاده کنند. شمع‌های تزئینی بدون پارافین بوده که مانع ایجاد دود در محیط می‌شوند.

بسیاری از افراد با سلیقه برای این که بتوانند یک میهمانی شبانه خاطره انگیز را ایجاد کنند از شمع‌های وارمر استفاده می‌کنند. برخی از شمع‌های تزئینی موجود در بازار به شکل معطر بوده که قادر است فضا را خوشبو نماید.


ویژگی‌های ظاهری شمع وارمر
پس از بررسی سوال شمع وارمر چیست بهتر است به ویژگی‌های ظاهری این محصول بپردازیم. شمع وارمر دارای ظاهر کوچک است که در قالب آلومینیوم می‌تواند با ایجاد رنگ‌های درخشان باعث زیبایی محیط شود. در تولید شمع‌های وارمر جهت شناور نبودن فیتیله و برای حفظ ظاهر محصول، نخ به بخش فلزی قالب متصل است. تنوع رنگ‌بندی این گونه محصولات به گونه‌ای است که طرفداران زیادی در بین عموم مردم دارد.

شمع وارمر به دلیل نوع تولید آن پس از سوختن کامل نیازی به تمیز کردن نداشته و به راحتی می‌توان آن را دور انداخت. اگر بخواهید از یک شمع تزئینی مناسب جهت زیباسازی محیط استفاده کنید بهتر است شمع وارمر را مدنظر داشته باشید.

آشنایی با کاربردهای شمع وارمر
حال که با موضوع شمع وارمر چیست آشنا شدید و جزئیات این شمع را بهتر شناختید بهتر است در مورد کاربردهای آن اطلاعات خود را تکمیل کنید. شمع وار به عنوان شمع‌های کوچکی شناخته می‌شوند که به صورت دایره‌ای شکل و یا اشکال مختلف هندسی در بازار جهت خرید وجود دارند. پوشش این نوع از شمع‌ها از آلومینیوم بوده و برای مکان‌های مختلف کاربردی هستند.

با توجه به الگوریتم به کار رفته در تولید این نوع از شمع‌ها، می‌توان انتظار داشت که مدت زمان سوخت بالایی داشته باشند و به صورت میانگین می‌توانند حدود 4 ساعت بدون وقفه روشن بمانند. بهترین کاربرد شمع وارمر برای تزئین مجالس مختلف است که افراد با توجه به نیاز و سلیقه‌ی خود می‌توانند شمع وارمر بدون بو و یا معطر را انتخاب کنند.

در حال مطالعه مقاله شمع وارمر چیست هستید و اگر به عنوان یک فرد هنرمند بخواهید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید، می‌توانید با شیوه ساده شمع وارمر قلبی و مدل‌های مختلف را در منزل تهیه کنید. برای این کار کافی است یک ظرف قلبی تهیه کرده و پارافین ژله‌ای داشته باشید


قیمت  دستگاه شمع وارمر چقدر است ؟
پارامترهای مختلفی در قیمت نهایی  دستگاه شمع وارمر مؤثر است که از مهم‌ترین آن می‌توان به اندازه شمع، شکل و شمایل آن، مواد به کار رفته در تولید دستگاه ، نوع متریال به کار رفته در دستگاه  اشاره کرد. هر کدام از موارد گفته شده می‌تواند در قیمت نهایی  دستگاه شمع وارمر مؤثر باشد. هر شرکتر با توجه به محیط  کار و همچنین بودجه‌ای که در اختیار دارد می‌تواند یک مدل از دستگاه شمع وارمر را خریداری کند.

شرکت سورا صنعت طراح و سازنده ی انوا دستگاه شمع وارمر خطی با بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین متریال ، امکان طراحی و ساخت در ارتفاع و ابعاد مورد نیاز شما مشتریان گرامی را دارا می باشد.

ویژگی های دستگاه شمع وارمر
اولین سازنده ی دستگاه خطی شمع وارمر
به صورت 10 نازله ،20 نازله و 40 نازله
مجهز به 2 نوار نقاله
سیستم پر کن کاملا اتوماتیک
مجهز به سیستم برقی plc
مجهز به hmi
مخزن استیل 304
نوار نقاله ی توری زنجیر دار

نتیجه گیری
صنایع ماشین آلات شمع سازی سورا صنعت  اولین و بزرگ ترین تولید کننده انواع دستگاه های شمع سازی، دستگاه تولید شمع وارمر، دستگاه تولید شمع استوانه، دستگاه تولید شمع قلمی، دستگاه تولید شمع های تولدی، دستگاه تولید شمع لاله، دستگاه تولید شمع میله ای و دستگاه تولید مداد شمعی
امکان سفارش دستگاه شمع سازی مطابق با نیازمشتریان نیزفراهم است.

شماره ی تماس برای خرید

09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 30 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 90 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 70 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 70 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 60 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 23 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 24 بازدید
...