0 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (0 امتیاز)
میخوام یه پرده‌ای بخرم که مناسب آشپزخونه باشه و خطرات احتمالی رو تو آشپزخونه کاهش بده؟

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
نمایش از نو قبل توسط

پرده مناسب آشپزخانه استفاده از پرده‌هایی است که به صورت بالا و پایین حرکت کند و باز و بسته شود. چرا که در آشپزخانه، وسایلی مثل اجاق گاز وجود دارد که می‌تواند خطرات زیادی برای پرده داشته باشد. بهتر است برای خرید پرده آشپزخانه به سایت پردکور مراجعه کنید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

به نظرم برای آشپزخانه پرده های کرکره ای مثل زبرا، شید، رومن و اورسی که بصورت بالا و پایین باز و بسته می شوند مناسب هستند. لینک مشاهده انواع پرده زبرا رو برات گذاشتم

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

برای آشپزخانه، انتخاب پرده‌ای که هم زیبا باشد و هم ایمنی را حفظ کند، اهمیت زیادی دارد. بهترین گزینه برای آشپزخانه پرده‌هایی هستند که مقاوم به حرارت و رطوبت بوده و به راحتی قابل تمیز شدن باشند. 

پرده‌های زبرا یا شید رول‌های ضد آب و مقاوم به حرارت از جمله انتخاب‌های مناسب برای آشپزخانه هستند. این پرده‌ها علاوه بر اینکه به آسانی تمیز می‌شوند، به دلیل خاصیت ضد آتش‌سوزی می‌توانند خطرات احتمالی ناشی از حرارت و شعله‌های آتش در آشپزخانه را کاهش دهند.

در فروشگاه ویستا افرند، می‌توانید انواع پرده‌های مناسب برای آشپزخانه را پیدا کنید که علاوه بر زیبایی و کارایی، با استانداردهای ایمنی نیز همخوانی دارند. با انتخاب پرده‌ آشپزخانه از ویستا افرند، می‌توانید مطمئن باشید که پرده‌ای ایمن، با کیفیت و با دوام برای آشپزخانه خود تهیه کرده‌اید.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
0 پاسخ 127 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 138 بازدید
...