0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (5 امتیاز)

بوتاکس یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد که برای رفع چین و چروک عالیه . من خودم اینو میدونم و برای انجام بوتاکس دارم تحقیق میکنم و میخوام بابت همه چی خیالم راحت باشه و بدونم که تابحال کسی تزریق بوتاکس انجام داده یا نه که عوارشم براشون داشته یا نه؟ من کلا راجع به خدمات زیبایی همیشه از یک سایت نام بردم و راجع ب اونها سوال پرسیدم و خداروشکر انجام که دادم راضی بودم اما بوتاکس واقعا برام ریسک بنظر میاد . دراین سایت که مربوط به بوتاکسه ( https://www.thegoldenroyal.com/services/botox/ ) کلی کامنت گذاشتمو سوال پرسیدم بنظر شما انجام بدم؟

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)

سلام دوست عزیز. بوتاکس اگه در مرکزی معتبر و با ابزار استاندارد و مناسب و با کیفیت انجام بشه قطعا تاثیر مثبت داره و عوارضی به همراه نداره. از مراکزی که من میشناسم که در زمینه پوست و مو بسیار حرفه ایی و متخصص هستند کلینیک تجهیزات نشاط آور نازنین هست. این مرکز از انواع دستگاه های زیبایی مثل پلاسماجت، اولتراسوند، لیزر، هایفوتراپی، هیدرودرم و ... استفاده می کنه و خدماتی نظیر بوتاکس، لیفت پوست صورت، جوانسازی صورت و ... انجام میده. 

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام قبل همه این روش های کلینیکی یه دوره قرص ایمدین زرد مصرف کنین. تا حد زیادی از چروکهاتون کم میکنه منتها باید اصلشو از سایت های معتبر خریداری کنین. سایت لوماسیس قرص ایمدین زرد، بنفش و بقیه مکمل های جوانساز پوست را اورجینال ارائه میده.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

اگر سوالی درباره بوتاکس مثلا مدت ماندگاری تزریق بوتاکس چقدر است دارید کلیک کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 77 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 53 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 367 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2.4هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 45 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 119 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط shamss (5 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 43 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 57 بازدید
...