0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)
ما مثال هایی داریم از ورزشکاران موفق و دانشمندان موفقی که در محله های فقیرنشین و در جاهایی که دزدی و جرم و جنایت در آنها بیشتر بوده، ولی خود اون فرد به دور از شرایطی که در اون هست خودش رو کشیده بیرون و نخواسته که همانند دیگران باشه.

و امثال این افراد کم نداریم که پدر و مادر معتاد ای داشتن شرایط زندگیشون نامناسب بوده، ولی همچنان موفق بودند به سمت موفقیت رفتن. این افرادی که در یتیم خونه بزرگ شدن اگر عامل بیرونی در این مورد مؤثر بود، باید همه همانند هم نتیجه یکسان می گرفتند.

اگر کسی ثروتمند بود باید هفت نسل بعد و قبل خودش کاملاً ثروتمند بودند و این جامعیت داشت برای همه افراد ثروتمند و می بینیم که در عمل و در واقعیت چنین چیزی اتفاق نمی افته

مگر از افرادی که ثروتمند بودند و پدر و مادر ثروتمندی داشتند، ولی در نهایت خودشان به تباهی و نابودی کشیده شدند نداریم؟

ما در هر دو گروه در هر دو قشر از جامعه افراد بسیار موفق و ناموفقی داریم.

در نتیجه به این شکل است که در واقع عوامل بیرونی هیچ تأثیری بر زندگی و شرایط افراد نداره و این تنها طرز فکر شخص است که می تونه شرایط زندگی و اتفاقات زندگی اون فرد رو رقم بزنه.

ما هر چقدر که بتونیم این آگهی ها رو در عمل و در زندگی اجرا کنیم، زندگی ما به همون اندازه بهتر و بهتر می شه و همه چیز تغییر پیدا می کند. و در واقع هر چیزی امکان تغییر پیدا کردن داره.

و هر وقت که نحوه تفکر ما نسبت به موضوعی تغییر پیدا بکنه و کانون توجه ما و کانون ذهنی ما به سمت چیزهای مثبتی که در حال حاضر، در زندگیمون هست کشیده بشه، و به اتفاقات منفی کمتر توجه بشه و آگاهانه کانون تمرکز خودمون رو کنترل کنیم، به زندگی دلخواه خودمون به صورت تکاملی نزدیک و نزدیکتر میشیم.

قدرت تجسم هم به شانس ما کمک فراوانی میکند - در کتاب تجسم هدفگرا روش درست تجسم و فرایند بعد از تجسم و راه دریافت الهامات الهی به طور کامل بیان شده است که میتواند شانش رسیدن به اهداف را برای ما بیشتر کند
...