0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)

تیک آبی اینستاگرام  برای کاربران و شخصیت های مشهور و شناخته شده در صنایع مختلف، از جمله هنرمندان، بازیکنان ورزشی، سیاستمداران، رسانه ای ها،بلاگرها، فعالان تجاری و… در دسترس است. اینستاگرام تعیین میکند چه کسانی میتوانند تیک آبی دریافت کنند و به صورت دستی و پس از ارزیابی هویت واقعی شخص، تیک آبی برای حساب کاربری او صادر میشود. 

به طور کلی، افرادی که توانایی تأثیر گذاری در صنایع مختلف را دارند و در بین مخاطبین خود شناخته شده اند، میتوانند این نماد را دریافت کنند.

تیک آبی اینستاگرام

همچنین، اگر حساب کاربری شما در بخش های مهمی از جامعه فعالیت دارد، شانس بیشتری برای دریافت تیک آبی دارد، اما یادآوری میشود که دریافت تیک آبی تضمینی نیست و اینستاگرام برای تایید هویت شخص، به صورت دقیق و حساس عمل میکند.

داشتن تیک آبی اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

داشتن تیک آبی در اینستاگرام  برای کاربران بسیار مفید می باشد که در زیر به برخی از مزایای داشتن آن اشاره میکنیم:

اعتماد بیشتر کاربران

داشتن تیک آبی در اینستاگرام نشان دهنده این است که حساب کاربری شما واقعی و تایید شده است که در نهایت کاربران به راحتی میتوانند به حساب شما اعتماد کنند.

افزایش وفاداری کاربران

با دریافت این نماد می توانید میزان وفاداری دنبال کنندگان پیج خود را افزایش دهید، زیرا آنها به علت تأیید هویت حساب شما، احساس اطمینان بیشتری میکنند.

افزایش بازدید

حضور در صفحه اکسپلور اینستاگرام یکی از روش هایی است که باعث افزایش تعداد فالوورهای پیج شما می‌شود که در نهایت میزان بازدید صفحه تان به شدت افزایش می یابد.

در برخی موارد، اینستاگرام برای حساب های تایید شده امکانات ویژه ای را فراهم میکند؛ به عنوان مثال، امکاناتی مانند آمار دقیق تر درباره فالوورها و لایک های حساب کاربری ارائه می دهد.

در کل، داشتن تیک آبی در اینستاگرام میتواند برای کاربران مزایای قابل توجهی داشته باشد و به آنها کمک میکند تا از پتانسیل کامل حساب کاربری خود استفاده کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله  آموزش گرفتن تیک آبی اینستاگرام  مراجعه کنید .

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 286 بازدید
...